نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

احیای مو چیست و روشهای احیای مو کدامند؟

منبع
بيتوته
بروزرسانی
احیای مو چیست و روشهای احیای مو کدامند؟

بيتوته/ مو يکي از حيرت انگيز ترين و مهمترين عنصر زيبايي در خانم ها مي باشد. تقريبا همه خانم ها تجربه عوض کردن رنگ مو را داشته اند. رنگها بيشتر از مواد شيميايي درست مي شوند و مي توانند ضررهاي هاي جدي به موها برسانند. يکي از شيوه هاي تغيير دادن رنگ مو، دکلره کردن مو مي باشد. ولي دکلره سبب ضرر ديدن موها مي شود. موهاي آسيب ديده را بايد احيا کرد.
شيوه هاي مختلفي براي احيا مو 
شيوه هاي مختلفي براي تقويت و احيا مو وجود دارد که از جمله‌ي اين شيوه ‌ها مي‌توان به کراتينه‌ کردن مو، بوتاکس مو و همينطور ريباندينگ براي صافي مو اشاره کرد. مواد و روش ‌هاي بکار رفته در هر يک از اين شيوه ها مختلف بوده و به همين علت، اثر به کار گرفتن هر يک از اين شيوه ‌ها در تقويت و احيا مو متفاوت خواهد بود.
ويتامينه کردن مو از جمله شيوه ‌هاي سنتي و قديمي براي تقويت و احيا موها است. اين شيوه مناسب افرادي است که بسيار زياد موهايشان را رنگ و دکلره کرده اند و به همين علت، موهاي آن‌ها خشن شده و دچار آسيب‌هاي زيادي شده است. همينطور براي افرادي که در  جاهاي با آب و هواي خشک و گرمسير زندگي مي‌کنند، به کار گرفتن اين شيوه براي تقويت و احيا مو خيلي مناسب است.


فوايد احياي موها
انجام ويتامينه‌ي مو سبب مي‌شود موها شادابي پيدا کنند و همينطور با تقويت بافت‌هاي چربي موجود در موها، ظاهري زيبا‌تر و درخشان‌تر به موها مي‌بخشد. بايد اشاره کرد که در صورت به وجود آمدن آسيب‌هاي شديد در موها، به کارگفتن شيوه ويتامينه‌ براي تقويت موها مناسب نخواهد بود. شيوه ديگر براي تقويت موها و برطرف کردن آسيب‌هاي آن، شيوه بوتاکس مو است که به نسبت ويتامينه کردن شيوه جديد‌تري است.

 فوايد احياي موها
در اين شيوه با استفاده از مواد مخصوص، با نفوذ به ريشه‌ها و بافت‌هاي دروني موها آسيب‌هاي وارد شده به موها برطرف خواهند شد. بوتاکس کردن موها سبب مي‌شود که حالت وز و خشن موها از بين برود. در شيوه ديگر يعني کراتينه‌ي مو هم، با به کارگرفتن مواد ويژه به برطرف کردن آسيب‌ديدگي موهاي بيش از حد فر و خشن و به وجود آمدن ظاهري صاف و براق براي آن مبادرت مي‌شود.
شيوه‌هاي مختلفي مانند بوتاکس، کراتينه و ويتامينه براي تقويت و احيا موها به کار گرفته مي شود.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره