نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

اکسسوری‌های یک استایل مردانه جذاب

منبع
بروزرسانی

چي بپوشم/ انتخاب اکسسوري مناسب با تيپ فرد از فاکتور‌هايي است که يک استايل مردانه جذاب را شکل مي­‌دهند. اگرچه لباس زيبا، بيانگر شخصيت نيست، اما از قديم گفته‌­اند عقل مردم، به چشمشان است! از طرفي هيچ کس نيست که زيبايي و شيک پوشي را دوست نداشته باشد و دلش نخواهد که ظاهرش، چشم‌­ها را به خود معطوف کند. اگر مي­‌خواهيد معيار‌هاي يک استايل مردانه جذاب را بدانيد و هميشه بدرخشيد، اين مطلب را تا انتها همراهي کنيد.
استايل چه تاثيري روي ذهن مخاطب مي­‌گذارد؟
واقعيت اين است در مواجهه با افراد، اولين چيزي که از شما به چشم مي‌­آيد و تاثير اوليه را روي ذهن مخاطب مي­‌گذارد، ظاهر و استايل شماست؛ بنابراين خيلي مهم است که که نخستين تصويري که از خود ارائه مي‌­دهيد چه باشد. از طرفي يک استايل مردانه شيک براي حاضر شدن در قرار‌هاي شخصي، کاري، تفريحي و … به نوعي بيانگر اهميت طرف مقابل براي شماست.
شما با نحوه هماهنگ کردن لباس‌­ها، زيور آلات و اکسسوري­‌هايتان به فرد مقابل القا مي­‌کنيد که برايتان مهم است و براي جذاب ديده شدن، وقت صرف کرده‌­ايد. هماهنگي کيف پول چرم، کمربند، ساعت، عينک، کراوات، کت و شلوار، مدل مو و … در جذاب به نظر رسيدن شما نقش تعيين کننده‌­اي دارند. براي داشتن يک استايل مردانه جذاب قرار نيست طبق مجله­‌هاي مد لباس بپوشيد، بلکه کافي است يک سري از موارد را رعايت کنيد. در ادامه برخي از آيتم­‌هاي يک استايل مردانه جذاب را با هم بررسي خواهيم نمود.

براي داشتن يک استايل مردانه جذاب چه معيار‌هايي را بايد رعايت کنيم؟

همانطور که پيش از اين نيز گفته شد، يک استايل جذاب، روابط اجتماعي مستحکم‌تري را به دنبال دارد. شيک پوشي آقايان براي خانم­‌ها نيز بسيار مهم است؛ خواه اين خانم همسر شما باشد يا مادرتان، خواهرتان باشد يا نامزدتان. اصولا شيک بودن استايل مردانه در جزيياتي خلاصه مي‌­شود که رعايت آن‌­ها از شما يک فرد جذاب مي‌­سازد. برخي از اين جزييات شامل موارد زير مي­‌شوند:

پيراهن را درون شلوار نگه داريد.
کيف اداري يا کيف پول چرم، کمربند و کفش همرنگ استفاده کنيد.
کفشتان را تميز و واکس زده نگه داريد.
از تک کت‌­ها استفاده کنيد.
به هارموني رنگ‌­ها توجه کنيد.
از زيورآلات مردانه بجا استفاده کنيد.
مدل موي مناسب فضايي که در آن هستيد را انتخاب کنيد، شما بايک مدل مو نمي­‌توانيد هم در قرار‌هاي کاري حضور داشته باشيد و هم در قرار‌هاي شخصي يا محيط‌­هاي تفريحي
از عينک براي قرار‌هاي کاري استفاده کنيد.
ساعت مچي به همراه داشته باشيد، نياز نيست ساعت شما حتما مارک گران­‌قيمتي باشد، اما ست بودن دستبند ساعت با لباس، کيف، و ديگر اجزاي استايل شما به جذابيت شما کمک قابل توجهي خواهد کرد.
اگر کت به همراه نداريد و سبک لباس پوشيدنتان اقتضا مي­‌کند، آستينتان را تا آرنج تا کنيد.

براي هر محيطي به اقتضاي همان محيط لباس بپوشيد.

اجزاي تشکيل دهنده استايل جذاب مردانه
در ادامه به برخي از اجزاي تشکيل دهنده استايل مردانه جذاب مي­‌پردازيم.

کفش
پوشيدن کفش مناسب، بيانگر اين است که شما به جزيي­‌ترين موارد براي شيک به نظر رسيدن هم توجه مي­‌کنيد. هماهنگي رنگ کفش با تم کلي لباس شما و يا با کمربند، کيف پول چرم، دستبند چرم و … نيز در جذاب شدن استايل مردانه تاثيرگذار است. در بسياري از فرهنگ‌­ها کفش زيبا و تميز، بيانگر موقعيت اجتماعي ممتاز فرد است؛ بنابراين به اين آيتم بسيار دقت کنيد.
عينک
يکي از مهم‌­ترين مزاياي استفاده از عينک آفتابي و يا عينک طبي با فريم‌­هاي متفاوت، زيبايي بخشي آن­هاست. بسياري از خانم‌­ها معتقدند، يک عينک مناسب، شخصيت آقايان را کاريزماتيک‌تر نشان مي­‌دهد.

ساعت
نبستن ساعت، اين پيام را به مخاطب القا مي‌­کند که زمان براي شما اهميت ندارد. از طرف ديگر يک مچ خالي، اصلا ظاهر خوشايندي ندارد و استايل شما را ناقص مي‌­گذارد. قرار نيست ساعتي که استفاده مي‌­کنيد، حتما متعلق به يکي از برند‌هاي تاپ دنيا و گران­‌قيمت باشد، اما هماهنگي آن با استايل کلي شما، در جذاب‌­تر شدن استايل مردانه تاثيرگذار است. همرنگي دستبند ساعت با کيف پول چرم، کيف اداري، کمربند و کفش، ظاهر شيکي ايجاد مي‌­کند. همينطور استفاده از ساعت‌­هاي ورزشي و داراي هارموني با تم لباس ورزشي شما، به جذابيت ظاهري شما مي­‌افزايد.
پيراهن مردانه
از پيراهن­‌هايي با رنگ ملايم و شاد استفاده کنيد. تلاش کنيد دقيقا سايز خودتان لباس برداريد و از پوشيدن لباس­‌هاي تنگ و گشاد بپرهيزيد. لباستان را بدون لک و چروک نگه داريد و تلاش کنيد اگر کت و شلوار مي‌­پوشيد، پيراهنتان هميشه داخل شلوار بماند. فراموش نکنيد اگر از پيراهن­‌هاي مردانه اندامي استفاده مي‌­کنيد، نيازي نيست آن­‌ها را داخل شلوار بيندازيد و با يک شلوار مناسب آن­‌ها را به تن کنيد.
کيف اداري و کيف پول چرم
استفاده از کيف و کفش چرم، علاوه بر اينکه القا کننده­‌ي سطح ممتاز موقعيت اجتماعي شماست، در زيبايي ظاهري شما نيز تاثيرگذار است. هزينه براي چرم، اتلاف سرمايه نيست، بلکه با استفاده از محصولات چرم تا مدت‌­ها شيک خواهيد بود و از راحتي و زيبايي اين توليدات نيز بهره‌­مند مي‌­شويد. هماهنگي کيف اداري و کيف پول چرم با کفش، زيورآلات مردانه مانند دستبند و … در ايجاد استايل مردانه شيک، بسيار تاثيرگذار است. چرم بيش از يک قرن است که نقشي تعيين کننده در جذاب شدن استايل­‌ها دارد؛ بنابراين هيچ کس نيست که اذعان کند استفاده از کيف پول چرم، کفش چرم و به کل استايل چرم، فقط متعلق به ظاهر کلاسيک است يا مدرن. چرم هميشه طرفداران خاص خود را دارد و همواره به استفاده کنندگانش، موقعيتي جذاب و ممتاز مي‌­بخشد.
افرادي که بيشتر لباس‌هاي جين استفاده مي‌کنند مي‌توانند از طرح‌هاي شلوغ‌تر کيف پول چرم استفاده کنند. البته يکي از شگفتي‌هاي کيف پول چرم اين است که بيشتر مدل‌هاي آن با اغلب تيپ و ظاهر‌هاي آقايان سازگار است و انتخاب آن بيشتر بسته به سليقه و شخصيت شما دارد.
سخن آخر
با توجه به مطالبي که گفتيم، براي داشتن يک استايل مردانه شيک، به اکسسوري‌هايي مانند کيف پول، ساعت، کفش مناسب، عينک و … نياز داريد. در نتيجه اين نکات را رعايت کنيد؛ تا ظاهر آراسته و جذاب خود را داشته باشيد. البته بايد بگوييم کيفيت موارد فوق نيز در ظاهر شما موثر خواهد بود. البته نياز نيست که حتما موراد فوق را از فروشگاه‌هاي آنچناني و قيمت‌هاي بسيار زياد خريداري کنيد، بلکه کيفيت آن‌ها در حدي باشد که بتواند نياز شما را برطرف کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره