نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سلامت

فرمول کاهش کلسترول با بادمجان!

منبع
نمناک
بروزرسانی
 فرمول کاهش کلسترول با بادمجان!

نمناک/ آيا مي دانيد مصرف عصاره بادمجان به مدت يک هفته و يک بار در ماه مي تواند راهي عالي براي کنترل سطح کلسترول و پيشگيري از مشکلات گردش خون باشد؟! کاهش کلسترول بالا براي بسياري از افراد يک چالش بزرگ محسوب مي شود زيرا در حال حاضر يکي از رايج ترين مشکلات است.

علاوه بر اين بهبود آن براي پيشگيري از انواع بيماري هاي قلبي عروقي مهم مي باشد. در اين قسمت از بهداشت و سلامت نمناک با اين مورد آشنا خواهيد شد. اين داروي شگفت انگيز به شما اين امکان را مي دهد تا سطح کلسترول تان را به راحتي کاهش دهيد.

کاهش کلسترول
کاهش کلسترول براي افرادي که مي خواهند سالم باشند و داروهاي مصرفي خود را که مجبور به استفاده از آن ها هستند کاهش دهند، يک هدف مهم محسوب مي شود. با اين حال براي رسيدن به اين هدف بايد تغييرات مهمي را در سبک زندگي خود ايجاد کنيد.


برخي غذا ها که در کنار بادمجان، مي توانند در تعادل کلسترول مفيد واقع شوند عبارتند از:
سير
فندق
کينوآ
جو دوسر
هويج
کرفس
آووکادو
زنجبيل
سيب
گلابي

کنگر

استرس و کلسترول خون
يک رژيم غذايي مناسب و درمان هاي طبيعي اساس کاهش کلسترول و به طور کلي آزمايش خون است. با يک رژيم متنوع و کامل مي توان با ساير اختلالات مرتبط با تري گليسريد، گلوکز و اضافه وزن مقابله کرد.

با اين حال نبايد صدمه اي که استرس به بدن وارد مي کند را دست کم گرفت زيرا علاوه براين آسيب، سبب افزايش کلسترول نيز خواهد شد که در اين باره بادمجان کمک بسياري خواهد کرد.

بادمجان و کلسترول خون
بادمجان غذايي باستاني است که حداقل از سال 2000 ميلادي درآسيا مورد استفاده قرار گرفته است. گاها در جهان شهرت بدي نيز داشته است زيرا به دليل آگاه نبودن مردم از نحوه استفاده آن سبب سوء هاضمه و ساير مشکلات شده است.


به همين دليل تاکيد مي شود بادمجان را بصورت پخته و يا از عصاره آن استفاده کنيد.

بادمجان حاوي مقدار زيادي آب و مقدار کمي ويتامين A، وB و C، مواد معدني مانند فسفر، آهن، منيزيم و کلسيم است. کالري کمي داشته و پوست و دانه هاي آن حاوي مقادير خوبي فيبر هستند.

عصاره بادمجان داروي طبيعي رفع کلسترول خون
چنانچه در بخش بهداشت و سلامت نمناک اشاره شده است اين دارو براي کاهش طبيعي کلسترول بسيار مفيد است و همچنين يک درمان عالي براي کمک به کاهش وزن و دفع سموم از بدن نيز محسوب مي شود.

توصيه مي شود زماني از عصاره بادمجان استفاده کنيد که متوجه افزايش کلسترول خود شده ايد به اين ترتيب مجبور نخواهيد بود بين اين عصاره يا درمان دارويي يکي را انتخاب کنيد.

بهترين دارو آن است که قبل از بروز مشکل بر پيشگيري متمرکز شود.

مواد لازم:
پوست دو عدد بادمجان
آب يک عدد ليمو
دو ليوان آب (400 ميلي ليتر)
نکته: بهتر است از بادمجان هاي ارگانيک استفاده کنيد به اين ترتيب اين اطمينان حاصل مي شود که پوست بادمجان فاقد سموم دفع آفات يا ساير مواد شيميايي مضر براي بدن است.

طرز تهيه و نحوه استفاده:
ابتدا بادمجان ها را به خوبي بشوييد و پوست آن ها را بگيريد. پوست را در کاسه اي همراه با آب ليمو و آب قرار دهيد. روي ظرف را پوشانده و به مدت 24 ساعت صبر کنيد. سپس مخلوط را از صافي رد کرده و در طي روز، جدا از وعده هاي غذايي خود بنوشيد.

اين دستور را هرروز تکرار کنيد و به مدت يک هفته آن را بنوشيد. براي کاهش کلسترول مي توانيد ماهي يک بار اين درمان را انجام دهيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره