نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سلامت

وزارت بهداشت؛ تا ۵ روز بعد از سفر از حضور در جمع خودداری کنید

منبع
ايلنا
بروزرسانی
وزارت بهداشت؛ تا ۵ روز بعد از سفر از حضور در جمع خودداری کنید

ايلنا/ وزارت بهداشت: تا ۵ روز بعد از سفر از حضور در جمع خودداري کنيدسخنگوي وزارت بهداشت گفت: تمام افرادي که در ايام نوروز به سفر رفتند خواهش مي‌کنيم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهماني و پذيرش مهمان در منزل به طور جد خودداري کنند.

«سيما سادات لاري» سخنگوي وزارت بهداشت با اشاره به افزايش چرخش ويروس در کشور بيان کرد: چرخش ويروس کرونا در کشور به سرعت رو به افزايش است و هرگونه عدم استفاده صحيح از ماسک و سهل انگاري در عمل به توصيه‌هاي بهداشتي مي‌تواند تبعات جبران ناپذيري براي ما و عزيزانمان به همراه داشته باشد و تا کنون سفرهاي نوروزي تاثير افزايشي خود را بر گسترش شيوع بيماري در کشور به طور کامل بر جاي نگذاشتند.


وي ادامه داد: مطمئنا بسياري از افراد آلوده به کرونا که فاقد علائم بيماري هستند با حضور در جامعه در حال تکثير و انتقال بيماري به ديگران هستند.
لاري افزود: از کليه افرادي که در ايام نوروز به سفر رفتند خواهش مي‌کنيم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهماني و پذيرش مهمان در منزل به طور جد خودداري کنند، زيرا اين کار به منزله انتشار احتمالي ويروس به ديگران است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره