خراسان/ اگر بیشتر اوقات به دلیل گرسنگی ناگهانی، در حال خوردن میان‌وعده هستید، بهتر است خوراکی های پیشنهادی زیر را جایگزین میان وعده های ناسالم خود کنید:
  آجیل
آجیل سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است. سعی کنید مخلوطی از مغزهای مختلف مانند گردو، بادام و فندق را مصرف کنید.
  تخم‌مرغ
تخم‌مرغ منبع عالی پروتئین با کیفیت بالاست.
 در یک مطالعه مشخص شد که تخم مرغ به طور قابل توجهی اثر سیری بیشتری نسبت به سیب‌زمینی دارد.
  سبزیجات
بررسی‌ها نشان می‌دهد سبزیجات در عین این‌که غنی از فیبر هستند، می‌توانند به‌راحتی حجم غذا را افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب غذای خود را با سبزیجات پر کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar