نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

پزشکان از شکم مردی جوان چند کلید، ناخن‌گیر و چاقو خارج کردند

منبع
فرارو
بروزرسانی

فرارو/ مادر این جوان آهن‌خوار، دلیل شیرین کاری عجیب فرزندش را اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی دانسته و ادعا کرده است که سلامت روان او تحت تاثیر وقت‌گذرانی افراطی در اینترنت آسیب دیده است.

پزشکان بیمارستانی در ایالت بیهار هند، پس از خارج کردن چند کلید، ناخن‌گیر، دربازکن و حتی چاقو از شکم مردی جوان، از بهبود حال او خبر دادند.

این بیمار که هویتش اعلام نشده است، پس از مفقود شدن برخی اجسام فلزی مانند کلید‌های کمد منزل، به مادرش اعتراف کرد که آن‌ها را بلعیده است و درد شدیدی در معده‌اش احساس می‌کند.

پس از انجام سونوگرافی، پزشکان بیمارستان موتیهار که از مشاهده اجسام فلزی متعدد در معده این مرد شگفت‌زده شدند بودند، بدون اتلاف وقت عملیات جراحی را آغاز کردند.

به گزارش نیویورک پست، مادر این جوان آهن‌خوار، دلیل شیرین کاری عجیب فرزندش را اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی دانسته و ادعا کرده است که سلامت روان او تحت تاثیر وقت‌گذرانی افراطی در اینترنت آسیب دیده است.

دکتر کومار، از گروه پزشکی بیمارستان نیز با تایید این نظریه اعلام کرد که رفتار‌های این مرد جوان در واقع تحت تاثیر استفاده بیش از حد از تلفن همراه بوده است. به گفته دکتر کومار، این فرد احتمالا به اختلال روانی «پیکا» مبتلا شده است. پیکا نوعی اختلال در خوردن است که در آن فرد چیز‌هایی می‌خورد که معمولا غذا محسوب نمی‌شوند.

با این حال به گزارش نیویورک پست، هنوز تشخیص رسمی مشکلات روحی و جسمی این مرد، اعلام نشده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره