12
9
7.1K
12
9
7.1K
پارسینه/ این اتفاق ناگوار باعث مسمومیت غذایی مسافر و فرزند دو سالهاش شده است.
این مسافر با انتشار ویدئو و تصاویر وجود سوسک در غرای خود در شبکههای اجتماعی، از ایرلاین، سازمان هواپیمایی کشوری (DGCA) و وزیر هوانوردی شکایت کرده است.
سخنگوی (https://www.cann.ir/)ایر ایندیا ضمن ابراز نگرانی از این اتفاق، اعلام کرده که موضوع را برای بررسی بیشتر به شرکت تأمینکننده غذا ارجاع دادهاند. همچنین، ایرلاین متعهد شده است که برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، اقدامات لازم را انجام دهد.
ایر ایندیا مدعی است با شرکتهای تأمین غذای معتبر و دارای استانداردهای بالای کیفی همکاری میکند. با این حال، این حادثه سوالاتی را در مورد فرآیندهای کنترل کیفیت غذا در این ایرلاین ایجاد کرده است.