1- آن هايي که کسب و کار موفقي دارند، خدمات شان را همسو با خواسته مشتري ارائه مي کنند. 2- ياد بگيريد که هر فرصتي را، هرچند سود آور، به هر قيمتي نپذيريد. 3- ذهنيت هاي منفي نسبت به ايده پردازي را از خود دور کنيد و ايده جديد را به طور پيش فرض مخرب ندانيد. 4- به شرکت ها و کسب و کارهاي ديگر که رقيب شما به شمار مي آيند، اجازه ندهيد از راهکارهاي شما سر دربياورند. 5- از هسته اوليه و اصلي کسب و کار که شما را به سمت پول درآوردن سوق مي دهد، يعني پرسنل غافل نشويد. 6- نوآوري هايي که به ذهنتان مي رسد پيش از عرضه يک بار خودتان امتحان کنيد. 7- مراقب باشيد؛ گاهي راهکارهايي چون کاهش قيمت عاقبتشان ناکجا آباد است. 8- اجازه ندهيد ظهور فناوري هاي تازه به جاي پيشرفت باعث پسرفت يا درجا زدن شما شود، هميشه به روز باشيد. 9- آگاه باشيد که اهداف بيش از اندازه جاه طلبانه يا مديريت هاي بيش از حد سختگيرانه باعث انحراف از مسير اصلي و حتي شکست مي شود. 10- سعي نکنيد که همه نوع کاري را انجام دهيد، اين فقط مشتري شما را گيج مي کند، آدم موفق روي يک کار تمرکز مي کند اما همان را به بهترين شکل انجام مي دهد. 11- مثل بچه ها با کارمندان برخورد کردن مي تواند نوعي عقبگرد و رفتن در مسير شکست باشد، به آن ها اعتماد کنيد و حس تعلق آن ها را افزايش دهيد. 12 - تلاش کنيد برندتان را به ديگران نشان دهيد، نه خودتان را!