نماد آخرین خبر

قورت دادن مداد توسط کودک با تقلید از برنامه تلویزیونی!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ يکي از خطراتي که هميشه جان کودکان را تهديد مي‌کند  برنامه‌هاي تلويزيوني نامناسب است. کودک با تماشاي چنين برنامه‌هايي که متناسب با سن و سالش نيست ممکن است اقدام به شبيه سازي آن کرده و خود را در موقعيت خطرناک قرار دهد. به همين دليل بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني معتبر قبل از پخش برنامه‌اي که محتواي آن براي کودکان نامناسب است به والدين هشدار مي‌دهند.

اما اتفاقي که به تازگي براي يک کودک چيني رخ داده است نتيجه تماشاي يک برنامه تلويزيوني با محتواي نامناسب را به والدين گوشزد مي‌کند. اين کودک که با ديدن صحنه‌اي در يک برنامه سرگرمي تلويزيون که در آن استاد کونگ فو اقدام به فروبردن شمشير به داخل دهان خود کرده بود يک مداد را بلعيد. اين کودک ۷ ساله پس از وارد کردن مداد به داخل دهان خود، با فشاردادن سر مداد، آن را وارد معده خود کرد. او در حال انجام تکاليف مدرسه بود که دست به اين اقدام زد. پس از اين حادثه والدين کودک فرزند خود را سراسيمه به بيمارستاني در استان «هنان» رساندند. آزمايش اسکن اين مداد ۱۸ سانتي متري را که وارد معده کودک شده بود به خوبي نشان مي‌داد.

اين کودک بلافاصله تحت عمل جراحي قرار گرفت و جراحان موفق به خارج کردن مداد از بدن کودک شدند. يکي از جراحان در اين باهر به رسانه‌هاي محلي چين گفت: «اين کودک بسيار خوش شانس بود، چون سر مداد در بالا قرار گرفته بود و انتهاي مداد وارد معده او شده بود. اين درازترين شي خارجي‌اي بود که من در طول ۱۰ سال جراحي ام از بدن يک بيمار خارج کرده ام.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar