نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

استفاده از مار غول پیکر به جای ماسک در اتوبوس!

منبع
روزياتو
بروزرسانی
استفاده از مار غول پیکر به جای ماسک در اتوبوس!

روزياتو/ انتشار تصاويري از مردي در اتوبوسي در شهرستان منچستر بزرگ انگليس که به جاي ماسک يک مار غول پيکر از خود آويزان کرده بود، خشم مقامات محلي را برانگيخته است. مرد از اين مار بزرگ که از گردنش آويزان بود، به جاي ماسک استفاده کرده بود.

مسافران ديگران اتوبوس که از ديدن اين صحنه شوکه شده بودند، بهت زده به مرد خيره مانده بودند. اين مرد که به وضوح محدوديت هاي کرونايي انگليس از جمله اجباري شدن ماسک در وسايل نقليه عمومي را به شوخي گرفته بود، پس از مدتي مار را از دور گردنش برداشت.

بعد از آن مار خودش را به دور ميله هاي اتوبوس پيچيد. مسافران ديگر اتوبوس اين صحنه ي سوررئال را «واقعاً سرگرم کننده» توصيف کرده اند.

يکي از مسافران اين اتوبوس به رسانه ها گفته تا قبل از اينکه مار دور ميله هاي اتوبوس بخزد، فکر مي کرد مرد يک «ماسک عجيب و غريب» زده.

او گفته به نظرش اين ماجرا «واقعاً جالب» بود و اصلاً به نظر نمي آمد حضور مار بقيه ي مسافران را اذيت کرده باشد: «هيچ کس از اين صحنه چشم برنمي داشت.»

مقامات محلي روز گذشته شيرين کاري اين مرد در يک مکان عمومي را فوراً محکوم کردند و تأکيد کردند مارها جايگزيني براي ماسک نيستند. تصاوير گرفته شده از اين مرد نشان مي دهد او در زير مار بزرگ خود ماسکي به صورت نداشت.

 


دولت انگليس استفاده از ماسک در وسايل نقليه عمومي را اجباري کرده است، به استثناي کساني که به دليل سن، وضعيت سلامتي يا معلوليت، از اين کار معاف شده باشند.

سخنگوي بخش وسايل نقليه عمومي شهرستان منچستر بزرگ گفته: «در دستورالعمل دولت به وضوع ذکر شده که لزومي به استفاده از ماسک هاي جراحي نيست و مسافران مي توانند براي خودشان ماسک درست کنند يا از چيز مناسب ديگري مثل روسري يا دستمال گردن استفاده کنند. درست است که مي شود برداشت هاي ديگري هم از اين صحبت کرد، اما فکر نمي کنيم تا اين حد که کسي بخواهد از پوست مار استفاده کند، به خصوص که اين پوست هنوز روي بدن مار باشد.»


مسافر اتوبوس مذکور به رسانه ها گفته: «مرد در اتوبوس مار را مثل ماسک دور صورتش پيچيده بود.»

«اول فکر کردم يک ماسک عجيب و غريب زده، بعد گذاشت مار دور ميله هاي اتوبوس بخزد. واقعاً هيچ کس در اتوبوس اذيت نشد، جز مردي که از اين صحنه فيلم گرفت.»

«واقعاً سرگرم کننده بود.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar