نماد آخرین خبر

قبل از خواب جملات تأکیدی مثبت تکرار کنید تا به آرامش برسید

منبع
يوکن
بروزرسانی
قبل از خواب جملات تأکیدی مثبت تکرار کنید تا به آرامش برسید

يوکن/ چقدر لذت بخش است خواب شبانه‌ي خوبي را تجربه کنيد و صبح با ذهن و بدني با نشاط و سرحال از رختخواب بيرون بياييد؛ براي اين منظور بايد قبل از خواب از جملات تأکيدي مثبت استفاده کنيد. در واقع تصوير سازي و دريافت انرژي مثبت شما را به سمت آرامش رهنمون مي کند.

بايد بدانيد ذهن ناخودآگاه انسان با ساده لوحي، تمام حرف‌ها، تصاوير و افکار را به عنوان حقيقت مي پذيرد، پس با تغيير افکار منفي به فکرهاي مثبت مي توانيد تغييرات قابل توجهي در زندگي خود به وجود آوريد. تکرار جملات تأکيدي مثبت پيش از خواب، اين افکار را در ضمير ناخودآگاهتان تثبيت مي کند و جايي براي افکار منفي نخواهد بود. باورهاي غلط و منفي سبب ايجاد احساساتي چون نااميدي، استرس و شرمندگي مي شود؛ اما با برنامه ريزي ضمير ناخودآگاه در جهت مثبت مي توانيد زندگي را براي خود شيرين و دل‌نشين کنيد.

توصيه مي کنيم قبل از خواب از جملات تأکيدي مثبت استفاده کنيد تا زندگي‌تان را در مسير تازه‌اي قرار دهيد، الگوهاي قديمي و منفي را کنار بگذاريد و مغزتان را با فکرهاي تازه برنامه ريزي کنيد.

جوزف کمپل: "هدف زندگي اين است که نبض خود را با ضرب آهنگ کائنات هماهنگ کنيد تا طبيعت وجودي‌تان با طبيعت جهان هستي تطبيق يابد."

بايد جملات تأکيدي را انتخاب کنيد که بيشتر جذبتان مي کند و همان‌ها را قبل از خواب 10 بار تکرار کنيد. در ادامه چند جمله تأکيدي مثبت را معرفي مي کنيم، البته تکرار جمله‌ي تيتر کافي است، اما مي توانيد خودتان جمله يا کلمه‌اي که با آن ارتباط بهتري برقرار مي کنيد را هم اضافه کنيد. جملات کوتاه مناسب‌ترند و تأثيرگذاري بهتري دارند. بايد جمله‌هاي تأکيدي مثبت را با آرامش و طمأنينه تکرار کنيد.

شايد بهتر باشد از انگشتان دستتان کمک بگيريد تا هر جمله دقيقا 10 بار تکرار شود. تمام جملات تأکيدي را در ذهنتان تجسم کنيد و اجازه دهيد آن احساس در درونتان متجلي شود. بايد تصور کنيد بدن و ضمير ناخودآگاهتان تمام جملات را جذب مي کند. يادتان باشد جملات تأکيدي مثبت همانند ديگر عادت‌هاي خوب، براي اين که نتيجه بخش باشند نياز به تکرار و استمرار دارند. پس تمام عبارات تأکيدي را بيشتر از يک شب تکرار کنيد تا تأثيرگذاري آن هويدا شود.

با جذب هر فکر مثبت جديد از يک فکر منفي رها مي شويد. پس با تکرار اين جملات، از ترس و دو دلي رها شده و آرامش و عشق را دريافت مي کنيد.

بهترين جملات تأکيدي مثبت پيش از خواب

من امروز رها و آزاد هستم
من امروز از ترس، نگراني، خشم، ناراحتي و ملامت رها هستم. تمام نگراني‌ها و استرس‌ها را کنار گذاشته‌ام. هر آنچه منفي است فرو مي گذارم و مثبت‌ها را نگه مي دارم. وقتي به خواب بروم دوباره آزاد خواهم بود تا لذت و آرامش را دريافت کنم.

من مي بخشم

هر آنچه بايد اتفاق بيفتد رخ داده و من براي تغيير آن تواني ندارم. پس اتفاقات گذشته اهميتي ندارد و مي گذارم زندگي همان طوري باشد که اتفاق افتاده است. من تمام انسان‌ها را مي بخشم، خودم را مي بخشم و تمام آنچه باعث اين پيشامد ناخوشايند شده را مي بخشم. من به زندگي اطمينان دارم و در امنيت و آرامش کامل هستم.

من اجازه دارم خوب بخوابم
امشب به خودم اجازه مي دهم چشمانم را روي هم بگذارم و فردا سرحال از رختخواب بلند شوم. بدن، ذهن و روان من لايق اين استراحت هستند و من مي توانم خواب شبانه‌ي خوبي داشته باشم.

من خوابي عميق و آرام خواهم داشت
اتاق خواب من مکاني عالي براي آرامش و آسودگي است. وقتي به اتاق خواب مي روم و سر روي بالش مي گذارم، تمام دل مشغولي‌هاي روزانه‌ام کمرنگ مي شوند. بار مسئوليت‌ها از روي دوشم برداشته مي شوند و به خواب مي روم.

من سپاسگزار و قدردانم

من براي اين زندگي سپاسگزارم. براي تمام کساني که در حقم خوبي کردند سپاسگزارم. قدردان معلماني هستم که به من درس زندگي دادند. من براي عشقي که دريافت مي کنم و مي دهم سپاسگزارم. من براي روشني روز و تاريکي شب که در آن آرامش دارم سپاسگزارم.

من با آغوش باز پذيراي تمام رؤياهايم هستم
وقتي شب رو به تاريکي مي رود، تمام نگراني‌هاي من رنگ مي بازد. من با تکيه بر اين که هر چه در توان داشته‌ام براي امروز انجام داده‌ام، با آرامش به خوابي عميق فرو مي روم. من تمام رؤياهايم را با کمال ميل و آغوش باز مي پذيرم، زيرا فردا با قدرتي تازه شروع خواهد شد.

به اين اميد که خوابي آرام داشته باشم
انشالله مي توانم خوابي آرام داشته باشم. به اين اميد که رؤياهايم سرشار از عشق باشند. حتماً مي توانم شادماني را در زندگي‌ام تجربه کنم و فرصت‌هاي عالي به سويم رهنمون مي شوند.

من پذيراي يک خواب با کيفيت هستم
من درِ خانه‌ام را به روي آرامش مي گشايم. نور را به قلبم دعوت کرده و عشق و آرامش و شادي را پذيرفته‌ام. روح من شاد و ذهنم در سکون و آرامش است. سپاسگزار و قدردانم و با آغوش باز پذيراي خواب خوب شبانه هستم.

من آرامش را انتخاب مي کنم
من آرامش را در اولويت اول خود قرار مي دهم. آرامش در ذهن و روحم برقرار است. چشمانم را مي بندم تا وراي آنچه چشمان فيزيکي‌ام قادر به ديدن آن است، با چشماني نو ببينم.

من با جهان هستي هماهنگ هستم
تپش قلب من با ضرب آهنگ طبيعت هماهنگ است. من با شب و خوابي که همراه آن است هماهنگ هستم.

اکنون به اين سؤالات فکر کنيد:

مي خواهيد قبل از خواب کدام يک از جملات تأکيدي مثبت را تکرار کنيد؟
چه چيزي به شما کمک مي کند تا بعد از يک روز پراسترس و سخت خوابي آرام داشته باشيد؟
چه باورهاي مثبتي را مي خواهيد در خود به وجود آوريد؟
چه باورهاي منفي داريد که مي خواهيد آن‌ها را کنار بگذاريد؟

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره