نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

خانه وحشت در ویرجینیا

منبع
انتخاب
بروزرسانی
خانه وحشت در ویرجینیا

انتخاب/ مدتي است که يک خانه مشکوک در ويريجينيا با نام خانه وحشت رها شده است. اين خانه که محل زندگي يک پزشک و خانواده اش بوده که توجه بسياري از محلي‌ها و گردشگران را به سمت خود جلب کرده است.



اين خانه از بيرون چندان عجيب به نظر نمي‌رسد بلکه خانه‌اي متروک با نماي سفيد است که در اعماق شبه جزيره دور افتاده‌اي در منطقه شمالي ويرجينيا واقع شده است، اما در باطن يک خانه بزرگ و پر از اسباب و اثاثيه است که بدون توجه و مراقبت به حال خود رها شده است.


يکي از نکاتي که درباره اين خانه جالب است موضوع دست نخوردن به اسباب خانه است تا جايي که برخي معتقدند به نظر مي‌رسد يک نيروي جادويي از وسايل اين خانه متروکه محافظت مي‌کند.



با ورود به اين خانه، با منظره نسبتاً وحشتناک فرشي از پوست گرگ روبرو مي‌شويد. پنجره‌هاي رنگي اطراف درب که درخششي نارنجي و وهم آور دارند، فقط باعث افزايش حس وحشت مي‌شوند. کاغذ ديواري‌ها از ديوار‌ها جدا شده اند و مبلمان قديمي در سالن تاريک خانه ديده مي‌شود.


اين سالن همچنين داراي يک قفسه کتاب بزرگ نصب شده و چند مبل جذاب است، اگرچه تشخيص وسايل دور انداخته شده و مناسب کمي سخت است. جالب است بدانيد که فضاي خانه به شکلي است که گويي دکتر و خانواده اش از موضوعي فرار کرده اند يا پيش از فرار دعوا کرده اند.


يکي از اتاق‌هاي خانه نيز اتاق پزشک خانواده يعني دکتر مرموز است که داراي تخت معاينه و وسايل و تجهيزات کامل پزشکي است. حتي برخي معتقدند اين اتاق معاينه در تسخير ارواح است و همين ارواح نيز از خانه محافظت مي‌کند. هنوز هيچکس نمي‌داند چه عاملي باعث شد که اين خانواده ناگهان و شبانه از اين خانه فرار کنند.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره