نماد آخرین خبر

اشتباه عجیب مشتری بانک به سرقت پول هایش منجر شد!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ يکي از مواقعي که افراد بايد بيشترين احتياط لازم را داشته باشند هنگام جابجايي پول نقد از بانک‌ها است. در اين مواقع سارقان فرصت طلب در کمين مشتريان بانک هستند تا با کوچکترين اشتباه آن‌ها نقشه خود را پياده کنند.

البته اکنون بيشتر مشتريان بانک‌ها به جاي حمل پول زياد، از چک‌هاي رمزدار يا ديگر روش هاي مطمئن انتقال پول استفاده مي‌کنند، با اين حال در مواردي که فرد ناگزير به دريافت مبالغ زيادي پول نقد است بايد نکات ايمني را به دقت مد نظر داشت.

اوضاع نابسمان اقتصادي هند موجب افزايش جرم و جنايت در اين کشور پرجمعيت ميلياردي شده است. ويدئويي که به تازگي منتشر شده است لحظه سرقت پول‌هاي يک موتورسوار توسط يک کودک کم سن و سال را به تصوير مي‌کشد. اين کودک با استفاده از اشتباه و سهل انگاري راننده موتورسيکلت موفق شد تا حدود ۲۸۰ هزار روپيه پول نقد را به راحتي سرقت کند.

ويدئويي که توسط دوربين مدار بسته تهيه شده چگونگي وقوع اين سرقت را نشان مي‌دهد. در ابتداي اين ويدئو مشاهده مي‌شود که مرد موتورسوار پس از خروج از بانک تمام پول‌هاي خود را که در يک کيسه پلاستيکي گذاشته در عقب موتورسيکلت قرار مي‌دهد. در حالي که مرد سوار موتروسيکلت خود شده و در حال حرکت است اين کودک از پشت به موتورسيکلت نزديک شده و تمام پول‌ها را بر مي‌دارد. اين حادثه در تاريخ ۱۳ سپتامبر و در منطقه «هاريانا» هند رخ داد.

گفتني است؛ پليس هنوز سرنخي از اين کودک سارق بدست نياورده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره