برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قیمت اجاره و نصب داربست فلزی را از کجا باید استعلام کنید ؟

منبع
بازار
بروزرسانی
قیمت اجاره و نصب داربست فلزی را از کجا باید استعلام کنید ؟

بازار/يکي از مشکلات مشتريان خدمات داربست استعلام قيمت از پيمانکاران مختلف داربست است ، داربستان به عنوان تنها مرجع داربست ايران اين مشکل را حل کرده است و اولين سايتي مي باشد که قيمت اجاره و نصب داربست فلزي را طبق مصوبه اتحاديه به مشتريان ارائه مي دهد البته اين قيمت فعلا مربوط به استان تهران مي باشد .

نحوه محاسبه قيمت خدمات داربست

براي اينکه با نحوه قيمت گذاري خدمات داربست آشنا شويد ابتدا بايد بدانيد که براي چه کاري مي خواهيد از داربست استفاده کنيد .

داربست ها معمولا به صورت متر مکعب محاسبه مي شوند ولي در برخي موارد مثل نماي ساختمان که داراي برآمدگي خواستي نيست مترمربع محاسبه مي شود. بيشترين درخواست هاي خدمات داربست مربوط به نماي ساختمان ها ، کفراژ ، داربست مسقف و زير بتن مي باشد که قيمت ها در سايت داربستان بر اين اساس اين دسته بندي ها محاسبه مي شود .

علاوه بر آن قيمت کامل خدمات داربست در دسترس عموم مردم مي باشد که بتوانند به صورت شفاف قيمت هاي خدمات اين صنف را ببينند از طرفي ديگر امکان مشاوره رايگان تلفني نيز از ديگر امکانات وبسايت داربستان مي باشد.

ضرورت توجه به ايمني اجراي داربست ها

بسياري از مشتريان خدمات داربست به اين توجه نمي کنند که عدم رعايت اصول ايمني در اجراي داربست خسارات جبران ناپذيري را به وجود خواهد آورد لذا مشتريان بايد به اين نکته توجه کنند که ايمني را در راس فعاليت هاي خود قرار دهند. ايمني داربست ها از اجراي آن تا نظارت دوره اي از داربست ها بسيار اهميت دارد و بسياري از حوادث ريزش داربست به دليل عدم بازرسي دوره اي از داربست ها مي باشد.

حمايت از کارگران

کار در ارتفاع و داربست بندي از سخت ترين مشاغل دنياست اما متاسفانه در ايران توجهي به آن نمي شود وجود شرکتهاي غيرمجاز متعدد سبب شده است تا کارگران اين شغل از دستمزد کمتري به نسبت شغل سخت خود برخودار باشند از اين رو بايد مشتريان هميشه با توجه به نرخ اتحاديه و از شرکتهاي مجاز خدمات خود را دريافت کنند تا موجب حمايت از کارگران زحمتکش اين صنعت شوند. مشکل قيمت گذاري در خيلي از قسمت هاي اجراي داربست تاثير گذاشته است از کيفيت لوله هاي داربستي تا عدم استفاده از کمربند ايمني کارگران که براي آنها بسيار حياتي مي باشد.

مرجع داربست ايران

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره