نماد آخرین خبر

4گوشه دنیا/ درخواست غیرمنطقی رئیس از کارمندان شرکت!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
4گوشه دنیا/ درخواست غیرمنطقی رئیس از کارمندان شرکت!

باشگاه خبرنگاران/ جاي هيچ ترديدي نيست که بسيار مهم است تا به درخواست‌هاي منطقي و معقول رئيس و کارفرما در ساعات اداري پاسخ مثبت دهيم، اما بعد از کار چطور، آن هم در ساعت ۲ بامداد!

به تازگي درخواست عجيب و غيرمنطقي رئيس يک شرکت از کارمندانش به سوژه رسانه‌ها تبديل شده است. رئيس اين شرکت با ارسال پيام در گروه واتس آپ ويژه شرکت خود از کارمندانش خواست تا به او پاسخ دهند. اما با توجه به اينکه اين پيام در ساعت ۲.۲۷ دقيقه بامداد ارسال شده بود و همه کارمندان خواب بودند هيچ يک به اين درخواست او پاسخ نداد. تصويري از پيام‌هاي اين رئيس شرکت در گروه فيسبوک Boom Go Employee منتشر شد.

تصوير اسکرين شاتي که از پيام‌هاي رئيس اين شرکت تهيه شده درخواست عجيب او را نشان مي‌دهد. در اين پيام‌ها او در گروه واتس آپ نوشته: «تيم، لطفا جواب دهيد. کاري نکنيد که من احساس کنم با ديوار در حال گفتگو هستم.»

درخواست غيرمنطقي رئيس از کارمندان شرکت!

انتشار اين پيام‌ها در اين گروه فيسبوک که درخواست غيرمنطقي رئيس شرکت را نشان مي‌داد با واکنش کاربران همراه بود. يکي از کاربران در کامنتي نوشت: «رئيس محترم! ايا شما انتظار داريد که کارمندان شما در نيمه‌هاي شب نيز به پيام‌هاي شما پاسخ دهند؟» کاربر ديگر نوشت: «بايد هنر نه گفتن را نيز آموخت. در مواقعي بايد ياد بگيريم که به درخواست‌هاي غيرمنطقي ديگران نه بگوييم.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره