نماد آخرین خبر

یخ بستن سگ زنده در دمای ۵۴- درجه سیبری!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ ويدئويي که يخ بستن يک سگ زنده را در منطقه سيبري روسيه نشان مي‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در اين ويدئو اين حيوان در حالي که قسمت بيشتر بدنش به جز سر آن در دماي منفي ۵۴ درجه سانتي گراد به شکلي وحشتناک يخ بسته است، ديده مي‌شود.

با اين وجود اين سگ با هوشياري يک زن محلي از مرگ گريخت و نجات يافت. اين زن که کارمند آشپزخانه يک بيمارستان محلي در منطقه «چوراپچا» در فاصله ۳۱۵۰ ميالي مسکو، پايتخت روسيه است پس از شنيدن ناله‌هاي دلخراش اين حيوان به کمکش شتافته بود. او پس از آنکه به تنهايي موفق به نجات سگ نشد بلافاصله از اهالي محلي براي نجات اين حيوان درخواست کمک کرد.

در ويدئوي منتشر شده مشاهده مي‌شود که اهالي محلي با کنار زدن يخ‌هاي دور بدن اين حيوان تلاش مي‌کنند تا جانش را نجات دهند. آن‌ها پس از خارج کردن اين حيوان از يخ، آن را به محلي گرم منتقل کردند.

گفتني است؛ اين حادثه پس از سردترين زمستان طي يک دهه گذشته در سيبري رخ داده است. دماي هوا در اين منطقه در حالي به منفي ۵۴ درجه سانتي گراد رسيده است که در مقايسه با انگليس  مثلا در سال‌هاي ۱۸۹۵ و ۱۹۸۲ دماي هوا به  منفي ۲۷.۲ درجه سانتي گراد در اين کشور  رسيده بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره