نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

لحظه ورود کودک به استودیوی گزارش هواشناسی!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ پخش‌هاي زنده تلويزيوني گاهي با اتفاقاتي غيرمنتظره و پيش بيني نشده همراه است. از سوتي مجري، گزارشگر يا مهمان برنامه گرفته تا ورود يک مهمان ناخوانده و قرار گرفتن او در مقابل کادر دوربين تلويزيون. مانند اتفاقي که به تازگي در يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني آمريکا و براي يک گزارشگر هواشناسي رخ داد.

«لِسلي لوپز»، گزارشگر هواشناسي در شبکه ABC7 در حال گزارش وضعيت هوا بود که با ورود ناگهاني پسر خردسالش به داخل استوديو گزارش وي نيمه کاره ماند. اين گزارشگر مشغول تشريح وضعيت هوا بود که کودک ۱۰ ماهه‌اش وارد استوديو شد و مادرش را در آغوش کشيد. با اين حال خانم لوپز بدون ايجاد وقفه به گزارش خود ادامه داد و برنامه را به پايان برد.

اين ويدئوي ديدني پس از انتشار در توئيتر و ساير شبکه‌هاي اجتماعي توجه کاربران را به خود جلب کرد و تاکنون در توئيتر بيش از ۱.۲ ميليون بازديدکننده داشته است. اين ويدئو همچنين ۲۸ هزار لايک و بيش از ۲۵۰۰ بار بازنشر شد.

انتشار اين ويدئو با واکنش کاربران نيز همراه بود. يکي از کاربران در کامنتي نوشت: «ويدئويي بيادماندني براي خانم لوپز و فوق العاده جالب. اگر تنها يک چيزي را اين همه گيري کرونا به همه ثابت کرد اين بود که ما مي‌توانيم زندگي شخصي خود را در زندگي کاري خود گنجانده و کاري بهتر و موثرتر ارائه دهيم.»


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar