نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

مرگ دلخراش مرد برزیلی پس از حمله وحشیانه چند سگ

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مرگ دلخراش مرد برزیلی پس از حمله وحشیانه چند سگ

باشگاه خبرنگاران/ حمله وحشيانه ۷ سگ پيتبول در «لاگيدو ويوکس»، يک منطقه روستايي در جنوب برزيل، به يک مرد هنگام پياده روي صبحگاهي به حادثه بسيار فجيع و دلخراشي تبديل شد. «آگاليسا پريرا» مرد ۴۶ ساله در حالي از پياده روي منظم روزانه خود در صبح لذت مي‌برد که سگ‌هاي وحشي از مزرعه‌اي که در مسير او قرار داشت، فرار کرده و به او حمله کردند.

حادثه ديدگان شجاع او را از اين حمله وحشتناک نجات دادند و با آمبولانس تماس گرفتند و سپس تا جاده براي رساندن او به آمبولانس اورژانس کمک کردند. پريرا به بيمارستان «سانتا کروز» در مرکز پينهائو که بيش از ۲۰ مايل دورتر از محل حادثه بود، منتقل شد.
 
اين مرد به دليل اينکه سگ‌ها تمام پوست صورت او را پاره کرده و جمجمه او را کاملاً در معرض ديد قرار دادند که منجر به مرگ دلخراش او که ناشي از همين جراحت بود، پس از رسيدن به بيمارستان شد. يکي از بستگان او به رسانه‌هاي محلي گفت: ما از افرادي که اين حيوانات را دارند مي‌خواهيم از آن‌ها مراقبت کنند. ما نمي‌خواهيم ديگران مانند وضعيتي غم انگيزي که ما از آن رنج مي‌بريم را تجربه کنند.

خانواده مقتول، صاحب سگ‌ها را به دليل نگهداري نکردن صحيح از حيوانات وحشي متهم کردند در حالي که اين متهم هنوز شناسايي نشده است و پليس تحقيقات در اين زمينه را آغاز کرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره