نماد آخرین خبر

سفر از شرق دور روسیه به اروپا با اسب!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/  تا پيش از اختراع خودرو، اسب به عنوان مهمترين ابزار جابجايي و حمل و نقل براي انسان به شمار مي‌رفت. انسان با رام کردن اين حيوان براي سفر، حمل کالا و به ويژه در جنگ‌ها از آن بهره مي‌برد. اما با اختراع ماشين ها، کم کم استفاده از اين حيوان نيز کمرنگ شد. با اين حال هنوز در برخي از نقاط جهان به دليل وضعيت خاص جغرافيايي افراد براي انجام سفر يا حمل بار مجبور به استفاده از اين حيوان هستند.

اما به تازگي ماجراجويي دو سکنه منطقه ياقوتستان روسيه براي سفر با اسب به اروپا به سوژه رسانه‌ها تبديل شده است. سفر آن‌ها از منطقه ياقوتستان واقع در شرق دور روسيه به مقصد اروپا بوده است. اين دو در اين سفر بيادماندني سواحل اقيانوس آرام در روسيه، سراسر اوراسيا تا سواحل آتلانيتک اروپا را طي خواهند کرد. مسير‌هاي اين سفر سواحل اقيانوس آرام در روسيه، سراسر سيبري، سواحل آتلانتيک در اروپا و سپس لندن است؛ سفر بي سابقه «اقيانوس تا اقيانوس»!
 
گرتسي يکي از اين دو مرد ماجراجو در اين باره به خبرنگار روس گفت: «من يک سوپرمن نيستم. من احساس ترس دارم، اما بايد آن را انجام دهم. وقتي در زندگي براي انجام کاري احساس ترس مي‌کنيد، بايد ترس را به عنوان يک احاس نرمال بپذيريد، بايد براي مقابله با ترس، آن کار را انجام دهيد، در غير اين صورت ترس شما را متوقف خواهد کرد.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره