برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ایمنی در سفر با رعایت چند نکته ساده

منبع
بازار
بروزرسانی
ایمنی در سفر با رعایت چند نکته ساده

بازار/سفر يکي از لذت بخش ترين اتفاقاتي است که مي تواند در زندگي هر فرد رخ دهد. احتمالاً همه افراد در زندگي حداقل يک بار به سفر رفته اند. اما ممکن است سفر شما به خاطره اي تلخ برايتان تبديل شود. اين در صورتي است که برخي نکات ايمني و ضروري را رعايت نکرده باشيد. نکاتي که به برخي از مهم‌ترين آن‌ها در ادامه اشاره خواهيم کرد.

تهيه بيمه مسافرتي

يکي از بيمه هايي که در سال هاي اخير بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد، بيمه مسافرتي است. در سفر هر اتفاقي ممکن است رخ دهد و با شيوع بيماري کرونا نيز تهيه بيمه مسافرتي مي تواند يک تضمين عاقلانه براي شما باشد.

انواع هزينه هاي درماني و پزشکي از جمله ويزيت، جراحي، پانسمان، آزمايش، بيهوشي، دارو، دندانپزشکي، بلاياي طبيعي و زايمان مي تواند در اين نوع بيمه مورد توافق طرفين باشد.

بررسي شرايط آب‌وهوايي مقصد

آمادگي براي مشکلاتي که ممکن است بر اثر آب و هواي نامطلوب رخ دهد شرط عقل است. اگر سفر شما تفريحي است که احتمالاً در بهترين روزهاي سال به مقصد خود سفر مي کنيد. در صورتي که سفر شما تجاري يا کاري است، مهياي شرايط بد آب و هوايي باشيد و هميشه با گزارش هاي سازمان هواشناسي خود را به روز نگه داريد.

اپليکيشن هاي معتبر آب و هوا را نيز در گوشي يا لپ تاپ خود داشته باشيد. گاهي اوقات آب و هوا مطابق پيش بيني جلو نمي رود و بررسي روزانه و هميشگي آب و هوا مي تواند سفري لذت بخش براي شما رقم بزند.

بررسي شرايط آب‌وهوايي مقصد

اقدام به رزرو واحد اقامتي از مراکز معتبر

رزرو و اجاره واحد اقامتي نيز از ضروريات هر سفر است. هيچ گاه دل را به دريا نزنيد و بدون رزرو به شهري سفر نکنيد. حتي اگر احساس مي کنيد که اجاره منزل در اين شهر ساده است. بهتر است منزل خود را از قبل رزرو کنيد.

همچنين مراقب مراکز غير معتبر و غير قانوني باشيد. ممکن است منزل خود را اجاره کنيد و پس از حضور متوجه شويد که منزل شما ۱۸۰ درجه با آنچه به شما گفته شده تفاوت دارد. همچنين ممکن است اصلاً با منزلي مواجه نشويد و تمام ماجرا يک کلاه برداري ساده بوده باشد.

اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران

تهران هميشه مقصد مسافران زيادي است که به دلايل سياحتي، تجاري و کاري به آن مراجعه مي کنند. اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران موردي است که در پايتخت به يک امر طبيعي تبديل شده است. کافي است از مراکز معتبر منزل مورد نظر خود را شناسايي کرده و رزرو کنيد. حتي اگر تنها براي يک روز قصد اقامت داريد.

اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران

اجاره روزانه آپارتمان مبله در رامسر

اجاره روزانه آپارتمان مبله در رامسر نيز از مواردي است که مسافران زيادي به آن نياز پيدا مي کنند. شهرهاي شمالي کشور ميزبان افراد زيادي در روزهاي خوب سال است و رامسر نيز از ديدني ترين شهرهاي شمال کشور است. البته به دليل شيوع کرونا اين سفرها و اجاره ويلا شمال رنگ و بوي متفاوتي به خود گرفته و بايد بسياري نکات ايمني را در اين سفرها رعايت کرد.

مواردي که هميشه به ما گوشزد شده و بايد جدي گرفت. از جمله شستن مرتب دست ها، خودداري از حضور در مراکز شلوغ و تجمع ها و زدن ماسک را در سفرهاي خود حتماً رعايت کنيد. همچنين از حضور در شهرهاي ممنوع اکيداً خودداري کنيد.

آماده کردن ملزومات سفر

بسياري اوقات پيش مي آيد که لوازم خود را سريع آماده کرده و به دل سفر مي زنيم. غافل از اينکه موردي بسيار ضروري را فراموش کرده ايم. سعي کنيد چند روز قبل از سفر يک ليست کامل از ملزومات سفر تهيه کنيد. شب قبل از سفر نيز هميشه يک بار ديگر تمام موارد را بررسي کرده و چمدان خود را بازبيني کنيد.

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره