نماد آخرین خبر

طنز/ مشاوره انتخاباتی؛ غوغای که را بنگرم؟

منبع
راه راه
بروزرسانی
طنز/ مشاوره انتخاباتی؛ غوغای که را بنگرم؟

راه راه/ سوال: با عرض سلام خدمت مشاور محترم، نامزدي هستم با وجنات و نسبتا محبوب و مردمي. متاسفانه در روز ثبت نام در عکس و فيلم ها بد افتادم. شما چه راهکاري توصيه ميکنيد؟
پاسخ: سلام. اصلا نگران نباشيد، اينها مصائب شيرين دوران نامزدي هستند! اصولا تصوير برداري از مراسمات ديگر از مد افتاده و جاي خودش را به فرماليته داده است؛ من به شما آتليه «خوشگل پسند» را پيشنهاد ميکنم، با امکان اجاره هر جايي که فکرش را بکنيد. حتي ساختمان وزارت کشور. تضميني و داراي تجربه.

سوال: مشاور محترم، بنده يک خانه دو هزار متري و شصت و يک آپارتمان در تهران و حقوق سي ميليون توماني دارم، حال آيا بنده شرايط نامزد ساده زيست را دارم؟
جواب: از آنجا که اين اموال را حتما، يقينا، بلاشک و لاجرم به ارث برده ايد، مشکلي نيست. تنها مانع موجود، حقوق شماست که مي توانيد در اين مورد خاص از تکنيک «خود نخبه پنداري» استفاده کنيد؛ به عنوان مثال بگوييد حق شما بيش از اينهاست و همين الان در خارج از کشور حاضرند بيش از اينها به من حقوق بدهند، اما امان از عشق به خدمت آن هم در وطن.
 

سوال: چگونه طوري با يک رپر صحبت کنيم که بفهميم او دارد چه مي گويد؟
پاسخ:
قبل از هر چيز، ملاقات با اين قشر محترم را از برنامه انتخاباتي خود خارج کنيد چون هيچ کدام از تجربيات قبلي موفق نبوده اند. پيشنهاد ميشود براي شادسازي ستاد خود، از يک خواننده از نوع «گل مي رويد به باغ» يا «وطنم اي اميد پا برجا» استفاده کنيد.

سوال:جناب مشاور يک عرض کوچيکي داشتم، مجري_سلبريتي_بازيگر ي هستم بسيار پر کار و غوغابين. امسال غوغاي چه کسي رو بنگرم؟
جواب:
با توجه به تعدد نامزدها و احتمال بروز حرکات رونالدينيويي، توصيه مي شود فعلا غوغاي کسي را ننگريد و کماکان مشغول هواشناسي باشيد.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره