نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

زنی که تنها در چند ثانیه، مرگ را فریب داد!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ روزانه ويدئو‌هاي زيادي در فضاي مجازي منتشر مي‌شود، از ويدئو‌هاي سرگرمي و آموزشي گرفته تا ويدئو‌هاي ورزشي و حوادث. اما برخي از اين ويدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبديل به ويدئو‌هاي داغ مي‌شوند، مانند ويدئويي که فرار از مرگ دلهره آور يک زن محلي در هندوستان را نشان مي‌دهد!

در اين اتفاق اين زن هنگام عبور از خيابان با خوش شانسي از حادثه سقوط درخت جان سالم به در برد. ويدئوي ۸ ثانيه‌اي که در فضاي مجازي منتشر شده چگونگي فرار از مرگ اين زن را به تصوير مي‌کشد. در اين ويدئو مشاهده مي‌شود در حالي که اين زن در حال قدم زدن در خيابان است ناگهان درختي غول پيکر سقوط مي‌کند.

اين ويدئو نشان مي‌دهد اين زن با ديدن درخت در حال سقوط با سمت جلو دويده و با خوش شانسي محض از مرگ مي‌گريزد. اين اتفاق روز در يکي از خيابان‌هاي شهر بمبئي واقع در ايالت ماهاراشترا رخ داد.

اين ويدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بيش از ۳۰ هزار بيننده داشته است. وقوع اين حادثه در حالي خبرساز مي‌شود که بنا به گزارش ANI روز دوشنبه بر اثر طوفان سهمگين در بمبئي دست کم ۶ نفر دچار جراحت شدند. وزش باد با سرعت ۱۰۰ کيلومتر بر ساعت موجب آسيب به درختان و بيش از ۲۵۰۰ خانه مسکوني شد. وقوع اين طوفان همچنين موجب اختلال در رفت و آمد خودرو‌ها و لغو ۱۱ ساعته پرواز‌هاي فرودگاه بين المللي بمبئي شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar