نماد آخرین خبر

لحظه فروریختن ساختمان پنج طبقه بر اثر طوفان!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ يکي از خطراتي که همواره در شهر‌هاي بزرگ و کوچک جان افراد را تهديد مي‌کند بنا‌هاي فرسوده است. در اين موارد کوچکترين حادثه‌اي مي‌تواند جان تعداد زيادي را با خطر مرگ موجه کند، مانند اتفاقي که به تازگي در يکي از مناطق هندوستان رخ داد.

ويدئويي که به تازگي منتشر شده است لحظه فروريختن ساختمان ۵ طبقه در شهر «احمدآباد» ايالت گجرات هند را به تصوير مي‌کشد. در اين حادثه ۲۸ نفر از ساکنان اين ساختمان با خوش شانسي جان سالم به در بردند. افراد ساکن در اين ساختمان پيشتر و در اقدامي پيشگيرانه تخليه شده بودند. بنا به گزارش رسانه‌هاي محلي هند اين ساختمان که در محله قديمي جمالپور قرار داشت به دليل وقوع طوفان توکتاي و وزش باد و باران شديد فرو ريخت.بنا به گزارش آژانس خبري PTI در اين حادثه به دليل تخليه ساختمان هيچ فردي از ساکنان يا افراد محلي کشته يا زخمي نشدند. اين حادثه در ساعت ۱:۳۰ روز سه شنبه رخ داد. گفته مي‌شود ۴۵ نفر در اين ساختمان زندگي مي‌کردند.

گفتني است؛ وقوع طوفان توکتاي در هفته گذشته در هند به بيش از ۶۹ هزار تير برق و درختان زيادي آسيب وارد کرد که منجر به قطع برق بيش از ۵ هزار روستا و مسدود شدن ۶۷۴ جاده شد. همچنين اين طوفان موجب خسارت به هزاران خانه شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar