نماد آخرین خبر

4گوشه دنیا/ غرق شدن دردناک کودک ۶ ماهه!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
4گوشه دنیا/ غرق شدن دردناک کودک ۶ ماهه!

باشگاه خبرنگاران/ کودک ۶ ماهه‌اي که بدون توجه و بيهوش در خانه‌اي در سيدني استراليا پيدا شده بود روز پنجشنبه جانش را از دست داد. پليس پس از حضور در محل حادثه اين کودک را در حالي که بيهوش بود پيدا کرده بود. گزارش‌هاي اوليه حاکي است اين کودک بر اثر حادثه نزديک به غرق شدن دچار بيهوشي شده بود. هنوز مشخص نيست اين کودک چطور و کجا دچار غرق شدگي شده است.

بنا به گفته پليس پس از وقوع اين حادثه، چهار دستگاه آمبولانس به همراه متخصصان پزشکي به محل اعزام شدند. اين کودک پس از انجام عمليات CPR و معاينات اوليه به بيمارستان کمبلتون منتقل شد. هنوز مشخص نيست آيا آثار جراحت در بدن کودک پيدا شده است.

پليس محلي استراليا تحقيقات خود در اين باره را آغاز کرده است. روز پنجشنبه يک زن در ارتباط با مرگ اين کودک توسط پليس بازداشت شد. هنوز مشخص نيست اين زن چه رابطه‌اي با اين کودک داشته است. اين زن که هويتش اعلام نشده به بازداشتگاه کامدن منتقل شد.

وقوع اين حادثه در حالي خبرساز مي‌شود که اوايل اين ماه در موردي مشابه نيز يک زن ۲۴ ساله اهل آتلانتا در ارتباط با مرگ يک دختر ۲ ساله بازداشت شده بود. اين زن که مادر اين کودک بود پس از بازگشت به خانه فرزندش را در حالي که بيهوش بود پيدا کرد. او بلافاصله اورژانس پزشکي را جريان حادثه قرار داد، اما تلاش تيم اورژانس براي نجات کودک ناکام ماند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar