نماد آخرین خبر

کروکدیل سواری مرد استرالیایی در ساحل رودخانه!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کروکدیل سواری مرد استرالیایی در ساحل رودخانه!

باشگاه خبرنگاران/ تصاويري که يک مرد استراليايي را در حالي که مانند يک موج سوار روي کروکديل سوار شده نشان مي‌دهد به تصاويري داغ تبديل شده است. در اين تصاوير که در يکي از رودخانه‌هاي استراليا تهيه شده اين مرد با پاي برهنه در حالي که روي سطح آب رودخانه سوار بر پشت اين حيوان است ديده مي‌شود.

همچنين در اين تصاوير طنابي که به دهان اين حيوان بسته شده در دست اين مرد ديده مي‌شود. ظاهرا اين طناب براي هدايت و کنترل کروکديل به دهان اين حيوان بسته شده بود.

اين تصاوير به خوبي نشان مي‌دهد اين مرد در حالي که روي پشت کروکديل ايستاده تلاش مي‌کند تا تعادل خود را حفظ کند. اين در حالي است که دوستان وي در قايقي در نزديک او و اين حيوان در حال تماشاي اين صحنه هستند. اين تصاوير ابتدا در شبکه اجتماعي رديت منتشر شد.

اين تصاوير پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسياري از طرفداران حقوق حيوانات آن را مصداق حيوان آزاري و خواستار واکنش فوري در اين باره شدند. سخنگوي يک مرکز حمايت از حقوق حيوانات در استراليا در اين باره گفت: «حيوانات، تخته موج سواري نيستند. ما نبايد شجاعت فردي را که روي يک کروکديل سوار مي‌شود يا مربيان پارک دريايي که دلفين‌ها را مورد آزار قرار مي‌دهند مورد تحسين قرار دهيم.»

کروکديل سواري مرد استراليايي در ساحل رودخانه!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar