پیامک/ ویژه پیشواز از ماه محرم

منبع
بروزرسانی
پیامک/ ویژه پیشواز از ماه محرم
يشاپيش اين ايام و شهادت آقا امام حسين (ع) را به تمامي دوستان و همراهان تسليت عرض ميکنيم و اميدواريم عزاداري شما عزيزان در اين ايام مقدس مورد قبول واقع گردد . پيامک هاي ويژه پيشواز از ماه محرم السلام اي وادي کرببلا السلام اي سرزمين پر بلا السلام اي جلوه گاه ذوالمنن السلام اي کشته هاي بي کفن ----------------- محرم آمد .. دلم مست و لبم مست و سرم مست ، بخون اي دل که صبرم رفته از دست ، بخون اي دل محرم اومد از راه ، بخون هاجر تو با عباس بي دست..! ----------------- تمام شد شب عيد و نواي غم آيد ، که نم نمک غم عالم به روي هم آيد ، صداي قافله ي عشق ميرسد بر گوش ، که چند شب دگر آقا محرمت آيد..! ----------------- کم کم سياهي علمت ديده مي شود ، آثار خيمه هاي غمت ديده مي شود ، افتاده سينه ام به تپشهاي انتظار ، از روي تل دل حرمت ديده ميشود..! ----------------- خواستم شکوه کنم ، به دلم بد آمد ، يادم افتاد کسي هست که خواهد آمد ، حتم دارم کلماتش همه باران هستند ، حرفهايش به دل انگيزي قرآن هستند ، عطر هر گل چو مسيح از نفسش مي بارد ، چه شبي مي شود آن شب که علم بر دارد..! ----------------- هردم به گوشم مي رسد آواي زنگ قافله ، اين قافله تا کربلا ديگر ندارد فاصله ، يک زن ميان محملي اندر غم و تاب و تب است ، اين زن صدايش آشناست ، اي واي بر من زينب است..! ----------------- ديباچه ي عشق و عاشقي باز شود ، دلها همه آماده ي پرواز شود ، با بوي محرم الحرام تو حسين ، ايام عزا و غصه آغاز شود..! ----------------- گويند "مي” نمي شود از راه گوش خورد من "يا حسين” مي شنوم مست مي شوم . . . آغاز دهه محرم تسليت باد ----------------- تا قيامت ز قيام تو قيامت برپاست از قيام تو پيام تو عيان است هنوز همه ماه است محرم ، همه جا کرب و بلاست در جهان موج جهاد تو روان است هنوز . . . آغاز محرم و ايام سوگواري حسيني تسليت باد ----------------- فانوس اشک هايتان را روشن کنيد ، ماه غريبي شهيد نينواست . فرارسيدن ماه محرم تسليت باد ----------------- خلائق خاک بر سر جملگي زاري کنيد محرم ماه خون آمد عزاداري کنيد ز خاک نينوا فرياد مي خيزد چنين حسينم يار مي خواهد ، وفاداري کنيد . . . ----------------- تا دل ز غم تو گشت بي تاب حسين اين چشم تهي نگشت از آب حسين عمري است نيازمند اين درگاهم يک لحظه گداي خويش درياب ! حسين . . . آغاز محرم و ايام سوگواري حسيني تسليت باد ----------------- مُحرّم ، خيمه اي است که محبان خاندان نور در آن به شراب طهور اشک و عزا دعوت شده اند . . . فرارسيدن ماه محرم تسليت باد ----------------- همواره تجّسم قيام است حسين (ع) در سينة عاشقان ، پيام است حسين (ع) در دفتر شعر ما ، رديف است هنوز دل چسب‌ ترين شعر کلام است حسين (ع) فرارسيدن ماه محرم تسليت باد ----------------- آنان که به گوش دل شنيدند تو را رفتند و به پاي دل رسيدند تو را آن کوردلان که بر دلت تير زدند ديدند تو را، ولي نديدند تو را . . . فرا رسيدن ماه محرم را به عزادارن راستينش تسليت عرض ميکنم . ----------------- جانت به کوير تفته دريا بخشيد / هفتاد و دو گل ، به متن صحرا بخشيد با جلوه ي کربلاي عاشورايي / خون تو به رنگ سرخ معنا بخشيد . . . فرا رسيدن ايام محرم را بر شما تسليت عرض مي نمايم . ----------------- با آب طلا نام حسين قاب کنيد / با نام حسين يادي از آب کنيد خواهيد که سر بلندو جاويد شويد / تا آخر عمر تکيه به ارباب کنيد فرارسيدن ماه محرم تسليت باد ( التماس دعا ) ----------------- قيامت بي حسين غوغا ندارد”شفاعت بي حسين معنا ندارد”حسيني باش که در محشر نگويند”چرا پرونده ات امضاء ندارد ----------------- آبروي حسين به کهکشان مي ارزد ، يک موي حسين بر دو جهان مي ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قيمت چيست ، گفتا که حسين بيش از آن مي ارزد ----------------- ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد . فرا رسيدن ماه محرم را به عزادارن راستينش تسليت عرض ميکنم ----------------- اي وجودت عشق را معناي حسين عالمي يک قطره تو دريا حسين فرا رسيدن ماه محرم را به تمامي مسلمانان جهان تسليت مي گم