نماد آخرین خبر

صرفه‌جویی ۱۵ میلیون لیتری سوخت در کردستان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
صرفه‌جویی ۱۵ میلیون لیتری سوخت در کردستان

ایرنا/ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: سال گذشته به‌دنبال بازدیدهای منظم بازرسان این شرکت و برآورد سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان عمده، مصرف سوخت بیش از ۱۵ میلیون لیتر کاهش یافت.

جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان اظهار کرد: در راستای تامین مطلوب سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان عمده، واحد مهندسی فرآورده‌های نفتی با بازدیدهای منظم و برآورد سوخت تحویلی، باعث کاهش چشمگیر مصرف سوخت این واحدها شد.
وی یادآورشد: سال گذشته ۶ هزار و ۶۰۰ بازدید کنترل کیفیت از مجاری عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده منطقه کردستان انجام شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان ادامه داد: این بازدیدها با هدف ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، تامین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی، جایگاه های عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده منطقه از لحاظ کیفیت فرآورده عرضه شده و میزان سوخت تخصیصی مورد نیاز انجام گرفت.
نوکانی یادآور شد: این منطقه با دارا بودن ۹ ناحیه، وجود زیرساختهای کشاورزی و دامپروری، صنایع، کارخانجات و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در سطح استان رسالت خود را در تامین و توزیع سوخت موردنیاز مصرف کنندگان عمده به خوبی انجام داده است.
وی با اشاره به فعال بودن ۹۱ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ جایگاه سی ان جی در استان، افزود: فرآورده عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف کنندگان، در هنگام خروج از تاسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می گیرد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online