نماد آخرین خبر

کلنگ‌زنی ۳ پروژه عمرانی شهرداری اقبالیه با حضور قائم مقام وزیر ارتباطات

منبع
فارس
بروزرسانی
کلنگ‌زنی ۳ پروژه عمرانی شهرداری اقبالیه با حضور قائم مقام وزیر ارتباطات

فارس/ مراسم کلنگ‌زنی سه پروژه عمرانی شهرداری اقبالیه با حضور قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در مراسمی که پیش از ظهر امروز با حضور امیر محمدزاده لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید موسی متوسلین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین، احمد جوانمردی بخشدار مرکزی قزوین، حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه اقبالیه، میکاییل سلمانی شهردار اقبالیه، هوشنگ حیدری رییس شورای اسلامی شهر اقبالیه، حجت الاسلام محمد رضایی، داود ملایی، سید علی پرپینچی، خیرالله بیگدلو و رضا علیان از اعضای شورای اسلامی اقبالیه و جمعی از مسوولان استانی، کنلگ سه پروژه عمرانی مدیریت شهری اقبالیه به زمین زده شد.

همچنین امروز طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر اقبالیه نیز به بهره برداری رسید.

در این خصوص میکاییل سلمانی شهردار اقبالیه اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح سیستم پرسرعت فیبر نوری و مشارکت شهرداری در این زمینه در کمتر از سه ماه، ترمیم ترانشه‌ها و مرمت معابر و کوچه‌ها با هزینه اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان توسط شهرداری اجرا شد.

وی افزود: اجرای طرح ممیزی به عنوان یکی از پروژه‌های زیرساختی ماندگار محسوب می‌شود. در این خصوص ۱۴۰۰۰ پرونده اسکن نشده داریم که در فاز نخست، با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار این مهم انجام می‌شود، این در حالی است که در حوزه‌های املاک هم مدارک ارسال می‌شود و در آینده منتج به درآمد پایدار شهری می‌شود.
شهردار اقبالیه ادامه داد: یکی از کارهای مهم و اساسی اجرای پروژه‌های عمرانی و ارتقاء سرانه‌های ورزشی و فضای سبز در منطقه محروم اکبرآباد بود که با تکمیل مبلمان شهری، بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه به همراه خواهد داشت.

سلمانی اضافه کرد: در زمینه ایجاد درآمد پایدار احداث تجاری‌ها در دستور شهرداری قرار دارد که تعدادی از آنها افتتاح شده و برخی در حال ساخت هستند. برخی در حال مطالعه و انتخاب پیمانکار و تعدادی نیز در مرحله کلنگ زمین قرار دارند که حداکثر تا دو سال آینده، بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ واحد تجاری تکمیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی شهر اقبالیه وجود اسناد عادی قولنامه‌ای است که مکاتباتی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صورت گرفته و پیگیر موضوعات هستیم تا مالکیتی، حل و تنفیذی صورت گیرد و در این راستا به شهروندان کمک شود.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today