نماد آخرین خبر

قتل خانوادگی، پشت پرده واژگونی یک خودرو در جاده تفرش

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قتل خانوادگی، پشت پرده واژگونی یک خودرو در جاده تفرش

ایرنا/ فرمانده انتظامی تفرش گفت: پشت پرده واژگونی یک خودرو در جاده تفرش قتل خانوادگی بود که عاملان آن با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ سعید فراهانی، فرمانده انتظامی شهرستان تفرش اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از مسیرهای ارتباطی شهرستان تفرش و به‌دنبال آن کشف جسدی در خودرو، بررسی موضوع با فرضیه قتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان تفرش برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه ساختگی بودن تصادف محرز و مشخص شد فردی که در خودرو دچار سانحه شده بود، قبل از واژگونی بیهوش شده است.
فرمانده انتظامی تفرش ادامه داد: با توجه به سرنخ‌های موجود، ماموران پلیس به سه نفر از اعضای خانواده مقتول مظنون و هر سه نفر را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ فراهانی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان که اعضای خانواده مقتول بودند، با توجه به دلایل و مستندات موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به قتل با انگیزه اختلاف خانوادگی با همدستی همدیگر و سپس صحنه‌سازی و واژگونی و سقوط خودرو به دره اعتراف کردند.
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today