نماد آخرین خبر

سرعت رشد پروژه‌ها در بنادر صیادی هرمزگان رضایت‌بخش است

منبع
فارس
بروزرسانی
سرعت رشد پروژه‌ها در بنادر صیادی هرمزگان رضایت‌بخش است

فارس/ رئیس سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، وضعیت پروژه‌های در دست اجرای بنادر صیادی هرمزگان رضایت‌بخش است.

سیدحسین حسینی، رئیس سازمان شیلات ایران در بازدید از بندر صیادی درگهان با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان در حوزه خدمات صیادی و بنادر صیادی اقدامات خوبی داشته است، تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و همچنین وضعیت خوب پروژه‌های احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی خوشبختانه شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی در روند اجرای پروژه‌های بنادر صیادی در استان هرمزگان هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه بندر صیادی درگهان یکی از مهمترین پروژه‌های احداث بنادر صیادی در جزیرۀ قشم محسوب می‌شود، افزود: بندر صیادی درگهان با ظرفیت تخلیۀ ۶۹۴ تُن صید، قطب صیادی جزیره قشم است.

وی با تأکید بر اهمیت بندر صیادی درگهان در جزیرۀ قشم، تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بهره‌برداری کامل از این بندر صیادی و به دنبال آن رونق اقتصادی جامعه محلی باشیم.

حسینی ارائه خدمات بندری به صیادان، ارتقای ایمنی در بنادر، ارتقای توجه به ایمنی در بنادر صیادی، نصب تجهیزات مدار بسته در راستای امنیت بنادر صیادی، توجه به فضای سبز و مبلمان بندری، ارتقای بهداشتی، ایجاد زیر ساخت ها و فروشگاه ها در جهت رفاه صیادان و ... را از جمله خدمات قابل تحسین شیلات هرمزگان در خدمات رسانی به جامعه صیادی خواند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today