نماد آخرین خبر

 ایجاد ۸۰ زمین چمن مصنوعی در چهارمحال و بختیاری 

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 ایجاد ۸۰ زمین چمن مصنوعی در چهارمحال و بختیاری 

باشگاه خبرنگاران/ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت سیزدهم ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس و همچنین ۱۸ سالن ورزشی چندمنظوره برای توسعه ورزش در مدارس استان ساخته شده است.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تشریح محرومیت‌های تاریخی چهارمحال و بختیاری در زمینه زیرساخت‌های ورزشی است، اظهار داشت: در سفر رییس‌جمهور به استان اعتبارت خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان اختصاص یافت تا محرومیت تاریخی گذشته این حوزه رفع و توزیع عادلانه امکانات به خصوص امکانات ورزشی با اولویت مناطق محروم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به ایران قوی به مردم قوی نیاز است، افزود: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید به ورزش توجه ویژه شود.

حیدری با اشاره به رواج زندگی ماشینی و کم‌تحرکی، اضافه کرد: توجه به ورزش به خصوص ورزش همگانی یک راهکار برای افزایش تحرک و روحیه نشاط در بین مردم است.

وی فقدان حامی ورزشی در استان و کم بودن صنایع برای حمایت از ورزش را از موانع توسعه ورزش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: طبیعت بکر و آب و هوای خوب استان یک ظرفیت برای پذیرای و میزبانی از مسابقات مختلف است.

حیدری بر برگزاری پیاده‌روی عمومی و ورزش‌های همگانی در مناسبت‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی برای توسعه ورزش همگانی یک فرصت برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش است.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday