نماد آخرین خبر

اقدام عجولانه برای جست‌وجوی مفقودین معدن شازند می‌تواند حادثه دیگری را رقم بزند

منبع
فارس
بروزرسانی
اقدام عجولانه برای جست‌وجوی مفقودین معدن شازند می‌تواند حادثه دیگری را رقم بزند

فارس/ معاون فرماندار شازند گفت: به منظور حفظ جان تیم‌های حاضر در معدن، از هر گونه اقدام عجولانه و شتاب زده در امر جست و جوی مفقودین پرهیز خواهیم کرد.

قاسمی، معاون فرماندار شازند با اشاره به آخرین وضعیت عملیات جست و جو و آواربرداری در معدن شن و ماسه اظهار کرد: آخرین جلسه ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان شب گذشته با حضور استاندار مرکزی و اعضای ستاد مدیریت در محل معدن تشکیل و تقسیم کار نهایی صورت گرفت.
وی تصریح کرد: نظارت و پیگیری عملیات جست و جو و آواربرداری هم اکنون با نهایت دقت طبق تقسیم کاری که بین تیم مهندسی ۴۲ قدر، صنعت و معدن، ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان صورت گرفته، در حال انجام است.
معاون فرماندار شازند افزود: شرایط منطقه به شدت سست و بحران‌آفرین است، هر لحظه امکان ریزش مجدد وجود دارد، به همین دلیل به منظور حفظ جان تیم‌های حاضر در معدن، از هر گونه اقدام عجولانه و شتاب زده در امر جست و جوی مفقودین پرهیز خواهیم کرد.
قاسمی گفت: در حال حاضر کار با جدیت ادامه دارد، نیروها در تلاشند از طریق جابه‌جایی سنگ‌ها و صخره‌هایی که قبل ریزش کرده بودند و روز گذشته نیز مجدد ریزش کردند، به نقاطی که از قبل نشانه‌ها و سیگنال هایی یافته بودند، به مفقودین دسترسی پیدا کنند.
وی تصریح کرد: تمام عوامل صحنه از روز حادثه تاکنون با جدیت پای کار هستند تا پیکر مفقودین دسترسی پیدا کنند، شبانه‌روز در تلاش هستند، خانواده مفقودین با دیدن شرایط سخت آواربرداری گفتند راضی به ادامه کار نیستند، اما ستاد بحران شهرستان مصمم است در کوتاهترین زمان ممکن به افراد محبوس شده در زیر آوار دست پیدا کند.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today