نماد آخرین خبر

دستبد قانون بر دستان سارقان در خراسان جنوبی

منبع
فارس
بروزرسانی
دستبد قانون بر دستان سارقان در خراسان جنوبی

فارس/ ماموران نیروی انتظامی قاینات و بیرجند موفق به دستگیری 6 سارق و مالخر در این شهرستان ها شدند.

سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ساختمان‌های نیمه‌ساز در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.  

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی 2 سارق شدند و طی عملیاتی غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.  

سرهنگ صادقی با بیان این که متهمان در بازجویی های پلیسی به 19 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ساختمان های نیمه ساز اعتراف کردند؛ تصریح کرد: با توجه به اظهارات متهمان دستگیر شده، 3 مالخر که اقدام به خرید لوازم سرقتی می کردند شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران در این خصوص 5 متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


دستگیری سارق حین ارتکاب جرم در قاین
سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی قاینات هم اظهار داشت: در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان شهرستان قاین با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در این خصوص، بلافاصله ماموران پاسگاه ولی عصر (عج) به محل مورد نظر اعزام شدند.  

وی افزود: مأموران مشاهده کردند سارق با خودرو شخصی خود، قصد سرقت آهن آلات یکی از شهروندان را داشت که سریع توسط پلیس دستگیر شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: مأموران در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today