نماد آخرین خبر

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بشرویه

منبع
فارس
بروزرسانی
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بشرویه

فارس/ فرمانده انتظامی بشرویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 5 نفر خرده‌فروش و معتاد مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه اظهار داشت: مأموران انتظامی بشرویه با هدف افزایش احساس امنیت در راستای طرح آرامش و همچنین پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و محورهای مواصلاتی به‌منظور برخورد و دستگیری خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر اجرایی کردند.  

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات، پس از شناسایی مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی محورها و مکان ها، 5 نفر خرده فروش و معتاد مواد مخدر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ طاهری با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه است.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today