نماد آخرین خبر

ملوان ۳-۱ چادرملو؛ ادامه روزهای خاص اهالی بندر انزلی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ملوان ۳-۱ چادرملو؛ ادامه روزهای خاص اهالی بندر انزلی

ورزش 3/ ملوان با نتیجه سه بر یک مقابل چادرملوی اردکان به پیروزی رسید.

از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ملوان بندر انزلی و چادر ملو اردکان در ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی به مصرف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت ۴ گل داشت که سهم سپیدپوشان تیم میزبان سه گل و سهم شاگردان اخباری یک گل بود.
در شروع بازی بازیکنان ملوان روی یک ضربه ایستگاهی و آشفتگی خط دفاع چادرملو موفق شدن توسط غندی پور به گل نخست برسند اما در موقعیتی مشابه دقایقی دروازه خودشان را با ضربه سانتوس هافبک برزیلی باز شده دیدند.
در ادامه نیمه اول باز هم تعلل مدافعان تیم میهمان و نفوذ سامان تورانیان از سمت راست دردسرساز شد و این بار باز هم غندی پور بود که برای ملوان گلزنی کرد. 
نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به سود ملوان آغاز شد اما در همان شروع کار و در دقیقه ۴۶، توپی که در پشت قوس محوطه جریمه به نیما انتظاری رسید، با ضربه فنی این بازیکن تبدیل به گل سوم ملوان شد. 
پس از آن هر دو تیم برای زدن گل‌های بعدی تلاش کردند و حتی چادرملو می‌توانست خیلی زودتر بعد از گل سوم ملوان، آن گل را جبران کند اما این اتفاق میسر نشد و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.
ملوان با ۳ امتیاز این بازی دومین پیروزی خانگی خود را در لیگ بیست و چهارم به دست آورد و اکنون شاگردان مازیار زارع با ۷ امتیاز برابر با تراکتور در رده سوم جدول هستند. اردکانی‌ها هم که نخستین فصل حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، تنها با یک امتیاز به دست آمده از هفته دوم در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمه لیگ برتر حضور دارند.

ترکیب ملوان بندرانزلی

حبیب فرعباسی، سعید کریمی (۷۰-میلاد باقری)، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری،سجاد بازگیر (۶۰-رضا جعفری)، رضا غندی پور (۷۰-سهیل فداکار)، محمد عمری و سامان تورانیان
سرمربی: مازیار زارع

ترکیب چادرملو اردکان

ادسون ماردن، سیروس صادقیان، ویکتور ماتئوس،محمدمهدی احمدی (۷۳-علی خدادادی)، علی طاهران، محمدحسین فلاح (۵۶-علی یحیی زاده)، محمد پاپی،والاس (۵۶-محمد مسلمی)، سانتوس (۸۴-امیرحسین سالارنیک)، هادی حبیبی‌نژاد وعلا الدالی (۸۴-محمدرضا حسینی)
سرمربی: سعید اخباری

گل اول ملوان به چادرملو توسط رضا غندی پور

گل تساوی چادرملو به ملوان توسط سانتوز گنسالوز

گل دوم ملوان به چادرملو توسط غندی پور در دقیقه 32.

گل سوم ملوان به چادرملو توسط انتظاری