نماد آخرین خبر

عکس/ ستاره استقلال خوزستان کتک خورد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عکس/ ستاره استقلال خوزستان کتک خورد!

ورزش 3/ دیدار جنجالی دو تیم آبی‌پوش لیگ، یک چهره ویژه داشت. بازیکن جوان و کم سن و سالی که با قرار گرفتن در متن اصلی جنجال‌ها و حواشی پایان دیدار، در ادامه نیز نقش مهمی روی حفظ سه امتیاز تیمش داشت.

ابوالفضل کوهی نام بازیکن جوان و 19 ساله‌ای است که فصل قبل و توسط سیروس پورموسوی به تیم بزرگسالان استقلال خوزستان راه یافت. اما چگونگی حضور او در تیم اصلی نیز در نوع خود جالب توجه است.

کوهی که در پست‌های وینگر و وینگ بک راست قادر به بازی کردن است، اهل روستای گله‌دار فارس، در نزدیکی‌های استان بوشهر است. بازیکنی که برای تست دادن در رده‌های پایه استقلال خوزستان به اهواز آمد و پس از قبولی، در تمرینات تیم شرکت کرد.

درخشش کوهی در رده نوجوانان استقلال خوزستان باعث شد تا سیروس پورموسوی او را به تمرینات تیم اصلی دعوت کند آن هم در شرایطی که او فقط هفده سال سن داشت. در فصل صعود آبی‌ها به لیگ برتر، کوهی یکی از اعضای تیم بود.

در فصل قبل نیز سیروس پورموسوی در یازده مسابقه از کوهی استفاده کرد ولی در لیگ امسال، او به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میودراگ بوژوویچ تبدیل شده است جایی که او در دو هفته ابتدایی، از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت.

کوهی در دیدار با استقلال نیز از دقیقه 59 وارد زمین بازی شد و عملکرد خوبی داشت. او توانست تمامی پاس هایش را به مقصد برساند و دو عملکرد دفاعی موفق داشت که مهمترین آنها در دقیقه 102 رقم خورد و او با یک تکل نجات‌بخش روی پای کوشکی، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

این بازیکن جوان که در این صحنه دروازه استقلال خوزستان را نجات داد و سه امتیاز را برای تیمش حفظ کرد، با شادی زاید الوصفی و رو به جایگاه هواداران استقلال خوزستان، خوشحالی خود را رو به آنها نشان داد.

واکنش کوهی به تکل زیبا و فداکارانه‌اش که دروازه تیمش را نجات داد
واکنش کوهی به تکل زیبا و فداکارانه‌اش که دروازه تیمش را نجات داد

اما بخش منفی عملکرد کوهی، به واکنش جنجالی او رو به جایگاه هواداران استقلال تهران بازمی‌گردد. جایی که او توانست در لحظات پایانی یک کرنر بگیرد ولی حرکتی که مقابل هواداران رقیب انجام داد، منجر به درگیری و تنش در درون زمین شد و بازی برای دقایق زیادی متوقف شد.

خشم و عصبانیت هواداران استقلال تهران از کوهی به حدی بود که یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال ایران رخ داد و یک جیمی‌جامپ با حضور در زمین مسابقه، با کوهی درگیر شد. اتفاقاتی که باعث صدور حکم موقت کمیته انضباطی و محرومیت کوهی نیز شده است.

صحنه‌ای که یک جیمی2جامپ بدون مزاحمت در زمین کوهی را به روی زمین هل می‌دهد

حالا کوهی جوان که در سه دیدار این فصل نوید ظهور یک بازیکن آینده‌دار را داده است، با حواشی خودساخته که بخاطر تجربه پایین اوست، باید منتظر رأی کمیته انضباطی بماند.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today