نماد آخرین خبر

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در همدان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در همدان

ایرنا/ مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس روز شنبه همزمان با سراسر کشور در سطح استان خبر داد.

مرضیه یونسی، مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی همدان اظهار کرد: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس امروز ۱۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح با راه اندازی تیم های گشت مشترک با حضور میدانی روسای شعب تعزیرات‌ حکومتی و هماهنگی با سایر دستگاه های نظارتی با تشدید بازرسی از اصناف و بازار عمده و خرده فروشی این حوزه و با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف به ویژه جلوگیری از گرانفروشی در ثبت نام مدارس، سرویس مدارس، لوازم التحریر، پوشاک و لباس فرم مدارس و کیف و کفش مورد نظر و رصد تعزیرات حکومتی است.

یونسی گفت: این طرح بنا بر سیاست و اهداف سازمان تعزیرات حکومتی با هدف کنترل هدفمند بازار و حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان، جلوگیری از التهاب بازار و افزایش خودسرانه قیمت ها اجرا می شود.

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی همدان تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدام به تشکیل پرونده و با اعمال تشدید مجازات خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today