نماد آخرین خبر

رفع مشکل آب شرب جمعیت ۶ هزار نفری در سروآباد

منبع
فارس
بروزرسانی
رفع مشکل آب شرب جمعیت ۶ هزار نفری در سروآباد

فارس/ مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با بهره‌برداری از 2 پروژه آبرسانی در سروآباد مشکل آب شرب 6 هزار نفر از جمعیت این شهرستان برطرف شد.

محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه در راستای ارتقای توان آبرسانی، یک حلقه چاه جدید در شهر سروآباد به مدار آمد، اظهار کرد: با بهره‌برداری از 2 پروژه آبرسانی در سروآباد مشکل آب شرب 6 هزار نفر از جمعیت این شهرستان برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به اینکه این پروژه با هزینه 25 میلیارد ریال وارد مدار شده است، تصریح کرد: در پروژه آبرسانی شهر سروآباد حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای 150 متر خط انتقال و برقرسانی انجام شده است.

وی افزود: پروژه آبرسانی به روستای سپیدار با جمعیت 286 نفر افتتاح شد که در این پروژه 400 متر خط انتقال و برقرسانی، اجرا و در مجموع برای آن 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در هفته دولت امسال چندین پروژه آبرسانی در شهرستان‌های سنندج، مریوان و سروآباد، دیواندره و بیجار با هدف تأمین یا ارتقای آبرسانی در روستاها و شهرها اجرا شد که امیدواریم زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر مردم استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان را فراهم نماید.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online