نماد آخرین خبر

برپایی ۲۲ موکب در مسیر زائرین حرم مطهر امام رضا(ع) در استان سمنان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
برپایی ۲۲ موکب در مسیر زائرین حرم مطهر امام رضا(ع) در استان سمنان

ایسنا/ مدیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان از فعالیت ستاد میقات الرضا با هدف ارائه خدمت به زائران حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) در استان سمنان خبر داد و گفت: برنامه های اسکان و پذیرایی برای زائران فراهم شده است. 

حسن سعدالدین، مدیر کانون های خدمت رضوی استان اظهار کرد: به همت خادمیاران رضوی با همکاری موکب داران استان تعداد ۲۲ موکب در استان‌ سمنان برای خدمت‌رسانی به زائرین حرم رضوی برپا شده که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: میقات الرضا در استان سمنان، پذیرای زائران بی شماری است که به عنوان یکی از مکان های میان راهی در رفت یا برگشت از مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) به ویژه در ایام پایانی ماه صفر، شاهد تردد حجم گسترده ای از زائران و مسافران است.

سعدالدین با اشاره به خدمات ارائه‌شده در موکب‌ها اضافه کرد: علاوه بر خدمات پذیرایی، در تعدادی از موکب‌ها اسکان رایگان هم برای زائرین تدارک دیده شده است.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: این موکب‌ها تا ۱۶ شهریور پس از شهادت امام رضا (علیه السلام) آماده خدمت رسانی به زائرین بارگاه منور رضوی هستند.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره