نماد آخرین خبر

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد

ایسنا/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از آغاز گشت های مشترک طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد خبر داد. 

سید محمد مهدی مهاجریان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در خصوص جزئیات این طرح گفت: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه مربوط به سرویس مدارس، از اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس که از ۱۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: این طرح به منظور بازرسی و نظارت بر فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش و لوازم ‌التحریر، لباس، با حضور روسای شعب در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به همراهی دستگاه های نظارتی در مرکز و شهرستان‌های تابعه در دستور کار قرار دارد.

مهاجریان مقدم گفت: در این طرح که با محوریت تعزیرات‌حکومتی انجام خواهد شد، رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد انتظار است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طرف دستگاه نظارتی اقدام به تشکیل پرونده و در اسرع وقت برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات‌حکومتی ارسال می‌شود.

همشهریان و هم استانی های محترم در هر لحظه از شبانه روز می توانند در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلف های احتمالی شکایت و یا گزارش های تخلف خود را در سامانه اینترنتی 135tazirat.ir ثبت نموده تا پس از بررسی نتایج به اطلاع‌شان برسد.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today