نماد آخرین خبر

جابه‌جایی اتوبوسی زائرین گلستان به حرم رضوی آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جابه‌جایی اتوبوسی زائرین گلستان به حرم رضوی آغاز شد

ایرنا/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: جابه‌جایی زائران گلستانی حرم رضوی برای شرکت در آیین شهادت هشتمین امام شیعیان و ویژه برنامه‌های رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به مقصد مشهد مقدس از امروز (شنبه) ۱۰ شهریور آغاز شد.

عادل مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در نشست هماهنگی با صنوف و شرکت‌های مسافری استان، اظهار کرد: این اداره کل برای تردد زائران مشهد مقدس از این استان ۱۲۰ دستگاه اتوبوس تدارک دیده است.
وی ادامه داد: میانگین روزانه اعزام ناوگان زائران استان به حرم رضوی از ۲۴ سرویس در سال قبل به ۶۹ سرویس افزایش یافت.
مصدقی با اشاره به اینکه پیش فروش بلیط اتوبوس به زائران ادامه دارد، گفت: نرخ فروش بلیط با ۳۰ درصد افزایش نسبت به پارسال برای اتوبوس معمولی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال و اتویوس وی‌آی‌پی چهار میلیون و ۱۵۰ هزار ریال تعیین شده است.
وی یادآور شد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهاد، انتقاد و شکایت زائران و کاربران جاده‌ای و مسافران است و علاوه بر آن، میز خدمت اداره مسافر گلستان نیز در پایانه امام رضا (ع) مشهد دایر گردید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: مجتمع‌ها و راهدارخانه‌های استان نیز پذیرای زائران و مسافران بوده و پویش «چشم به راهیم» در راهدارخانه «تنگراه» شهرستان گالیکش برای خدمات دهی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پذیرای زائران و مسافران فعال شده است.
استان گلستان واقع در شمال کشور در مسیر اصلی زائران امام هشتم (ع) است و هر ساله زائران بی‌شماری از اقصی نقاط کشور از محورهای ارتباطی این استان برای حضور در مرقد مطهر این امام همام استفاده می‌کنند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today