نماد آخرین خبر

ماجرای باورنکردنی سرقت‌های زن سیاه‌پوش در مشهد

منبع
خراسان
بروزرسانی
ماجرای باورنکردنی سرقت‌های زن سیاه‌پوش در مشهد

خراسان/ مأموران کلانتری خواجه‌ربیع مشهد، بازجویی‌های تخصصی از دزد سیاه‌پوش را در حالی آغاز کردند که او با شیوه‌ای باورنکردنی به طلاهای اهالی منازل در سحرگاهان دستبرد می‌زد.

حدود ساعت 4:30 بامداد هفتم شهریور، پیرزنی وحشت‌زده از خواب پرید و با فریادهایش اهالی خانه را متوجه زن سیاه‌پوشی کرد که قصد داشت گوشواره‌های او را از لاله گوش بیرون بکشد. ترس توأم با نگرانی، خواب را از چشمان اهالی منزل زدود و آن‌ها به یکباره به سوی زن سیاه‌پوش هجوم بردند و از فرارش جلوگیری کردند.
طولی نکشید که زنگ تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و بلافاصله نیروهای گشت انتظامی با دستور سحرگاهی سرهنگ روح‌الله شجاعی (رئیس کلانتری خواجه‌ربیع) عازم منزل مذکور شدند و در میان بهت و حیرت اهالی محل او را به مقر انتظامی انتقال دادند.
بررسی‌های مقدماتی پلیس در دایره تجسس کلانتری نشان داد زن 33 ساله سیاه‌پوش که به تازگی از زندان آزاد شده است، قصد سرقت گوشواره‌های پیرزن را داشته که به خواب عمیقی فرو رفته بود.
در بازرسی از این زن جوان یک قبضه کارد و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد و ادامه تحقیقات مشخص کرد او در سحرگاه از روی دیوار وارد منزل مسکونی شده و پاورچین به سوی رختخواب مادربزرگ رفته بود تا گوشواره‌هایش را سرقت کند.
بررسی‌های بیشتر درباره سرقت‌های احتمالی این زن سیاه‌پوش در دایره تجسس کلانتری خواجه‌ربیع مشهد همچنان ادامه دارد.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today