نماد آخرین خبر

انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان

منبع
مهر
بروزرسانی
انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان

مهر/ فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام باند بزرگ سارقان به عنف تلفن همراه و موبایل قاپ طی یک اقدام منسجم پلیسی در هرمزگان خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه از افراد و عابرین در معابر شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های فنی به عمل آمده توسط کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و اعلام مالباختگان مشخص شد سارقان در معابر خلوت و تاریک با تهدید اقدام به سرقت تلفن همراه مالباختگان کرده و متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی باند ۱۹ نفره سارقان که با استفاده از موتورسیکلت و با پوشاندن سر و صورت خود با تهدید سلاح سرد از نوع خنجر و قمه اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کردند، شناسایی شدند.

جاویدان خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی صورت گرفته و گشت‌زنی‌های هدفمند ۱۹ نفر اعضای این باند به همراه ۱۵ نفر مال‌خر اموال مسروقه شناسایی و در چند عملیات همزمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان ۲ قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو، قمه و تعدادی انواع گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۵۶ نفر از شاکیان و مالباختگان اعضای این باند بزرگ از سارقان را شناسایی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today