نماد آخرین خبر

بسته‌های تشویقی دانشگاه کردستان به پذیرفته‌شدگان برتر کنکور

منبع
مهر
بروزرسانی
بسته‌های تشویقی دانشگاه کردستان به پذیرفته‌شدگان برتر کنکور

مهر/ رئیس دانشگاه کردستان گفت: برای پذیرفته شدگان برتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند، بسته‌های تشویقی حمایتی در نظر گرفته است.

حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان اظهار کرد: دانشگاه کردستان به منظور تشویق و حمایت از پذیرفته‌شدگان برتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند بسته تشویقی در نظر گرفته است.

وی افزود: این بسته‌ها در دو قالب کمک‌هزینه تحصیلی ماهانه و اعطای تسهیلات خوابگاهی اهدا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بسته‌های تشویقی در سال اول تحصیلی براساس رتبه کل کشور کنکور بدون اعمال سهمیه به دانشجو اعطا می‌شود.

رئیس دانشگاه کردستان خاطر نشان کرد: تداوم اعطای بسته‌های تشویقی در سال‌های بعد مشروط به قرار گرفتن دانشجو بین ۱۰ درصد دانشجویان برتر کلاس و عدم مشروطیت خواهد بود.

قادرزاده به نحوه حمایت از رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی سال ۱۴۰۳ پرداخت و افزود: رتبه پذیرفته شدگان گروه آموزشی ریاضی رشته‌های مهندسی بدون اعمال سهمیه بین یک تا پنج هزار، گروه آموزشی ریاضی غیرمهندسی بین یک تا هشت هزار، گروه آموزشی علوم تجربی بین یک تا ۱۰ هزار، گروه آموزشی علوم انسانی بین یک تا چهار هزار، گروه آموزشی زبان بین یک تا هزار و گروه آموزشی هنر بین یک تا ۷۵۰ مشمول بسته تشویقی ماهانه یک میلیون و هشتصد هزار تومان و هزینه خوابگاه خواهند شد.

وی اعلام کرد: پذیرفته‌شدگان برتر گروه‌های آموزشی یاد شده بدون اعمال سهمیه نیز مشمول بسته تشویقی ماهانه ۹۰۰ هزار تومان و هزینه خوابگاه خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرکز مشاوره دانشگاه کردستان با همکاری معاون آموزشی دانشگاه در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود و به منظور کمک به انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان استان کردستان آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی رایگان در زمینه انتخاب رشته توسط اساتید و متخصصان مجرب است.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online