نماد آخرین خبر

هاکی زنجان عقبه بسیار خوبی دارد

منبع
مهر
بروزرسانی
هاکی زنجان عقبه بسیار خوبی دارد

مهر/ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هاکی جزو رشته‌هایی است که از عقبه بسیار خوبی در استان برخوردار است.

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: زنجان جزو استان‌هایی است که تقریباً از زمان شروع فعالیت هاکی در ایران، توانست این رشته را پایه‌ریزی کرده و امروز قدمت این رشته در استان به بیش از چهار دهه می‌رسد.

وی با یادآوری اینکه هاکی زنجان در سال‌های نه چندان دور از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار بود و امروز باید تلاش شود تا این رشته دوباره به روزهای اوج خود بازگردد، اظهار کرد: فراموش نکنیم که مهم‌تر از ارتقای جایگاه رشته ورزشی، اهتمام به منش پهلوانی در هر رشته‌ای است که خوشبختانه هاکی جزو رشته‌هایی است که به این مهم جامه عمل پوشانده است.

بازرگان با تاکید بر اینکه اعضای هیأت هاکی استان باید در طول چهار سال آینده همراه و همدل باشند، خاطرنشان کرد: بی‌تردید بدون داشتن کار تیمی نمی‌توان در این عرصه کارهای جدی انجام داد، به همین خاطر از رئیس جدید هیأت هاکی استان زنجان انتظار داریم این موضوع را جزو رویکردهای اصلی خود قرار دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۹۵ درصد از هیأت‌های ورزشی استان از وجود خانه به نام خود برخوردار هستند، عنوان کرد: با این وجود اداره‌کل ورزش و جوانان استان تلاش دارد تا در حد توان خود به هیأت‌های ورزشی کمک کند.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیأت هاکی استان زنجان علی بری منفرد با کسب ۱۲ رأی از ۱۲ رأی مأخوذه به عنوان رئیس جدید این هیأت انتخاب شد.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today