نماد آخرین خبر

کمبود بیش از ۴۰ مدرسه در شهر گرگان

منبع
مهر
بروزرسانی
کمبود بیش از ۴۰ مدرسه در شهر گرگان

مهر/ سخنگوی شورای شهر گرگان از کمبود بیش از ۴۰ مدرسه در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: شورا و شهرداری گرگان این آمادگی را دارند در امر مدرسه سازی وارد میدان شوند.

محمدرضا عجم،  سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: مردم گرگان از حق و حقوق طبیعی خود برخوردار نیستند و این می‌طلبد توجه جدی نسبت به این موضوع صورت گیرد.

وی افزود: یکی از ایراداتی که در پارلمان شهری وجود دارد مشخص نبودن رسالت دستگاه‌ها با شورای شهر است.

سخنگو و رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی حقوق شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به مهاجرت‌های بی رویه به شهر گرگان، گفت: سرانه شهروندان تهرانی مبلغ پنج میلیون است که این رقم در گرگان به ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است اما به دلیل مهاجرت و کثرت جمعیت این سرانه تنزل یافته و شهروندان از آن بهره مند نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان گرگان از آب و هوای خوبی برخوردار است اما جای سرمایه‌گذار در این شهر خالی است، ادامه داد: باید برای جذب سرمایه گذار در گرگان تلاش کرد تا شاهد اتفاق‌های بزرگی در این شهر باشیم.

وی با بیان اینکه برای بسکتبال شهر گرگان مبلغ‌های زیادی هزینه شده است، افزود: برای موفقیت بیشتر این تیم نیاز به جذب اسپانسر داریم که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

عجم اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده طی سه سال اخیر محرومیت شهرگرگان به ۳۷.۵ درصد رسیده است و متأسفانه این روند رو به افزایش است که باید چاره‌ای برای آن اندیشده شود.

وی از کمبود بیش از ۴۰ مدرسه در شهرستان گرگان خبر داد و یادآور شد: شورا و شهرداری گرگان این آمادگی را دارند در امر ساخت مدرسه سازی وارد میدان شوند تا این کمبود در شهر رفع شود.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today