نماد آخرین خبر

ورود ۴ میلیون مسافر به کردستان

منبع
فارس
بروزرسانی
ورود ۴ میلیون مسافر به کردستان

فارس/ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: کردستان استان هدف گردشگری است در کل سال 90 حدود 500 هزار نفر وارد استان شده و مانایی داشته‌اند این آمار در چند ماهه امسال به بیش از 4 میلیون رسیده است که این بیانگر ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

منصور مهرزاد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر روند ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کردستان به خوبی دنبال شده و توانسته‌ایم ظرفیت خوبی در حوزه اسکان به توان گردشگری استان اضافه کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با تاکید براینکه کردستان در حال حاضر ٦ هزار تخت در مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اقامتگاه‌های سنتی و خانه مسافر‌ها دارد، گفت: کردستان به عنوان استان مقصد گردشگری ظرفیت افزایش 6 هزار تخت مسافر دیگر را هم دارد.

مهرزاد افزود: اتصال به خط ریلی کشور، وجود دو فرودگاه در سنندج و سقز، رفع مشکلات زیرساختی در برخی نقاط گردشگری موجب شده که شاهد رشد قابل توجه حضور گردشگران در این استان باشیم.

وی تصریح کرد: کردستان استان هدف گردشگری است در طول کل سال 90 حدود 500 هزار نفر وارد استان شده و مانایی داشته‌اند این آمار در چند ماهه امسال به بیش از 4 میلیون رسیده است که این بیانگر ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

وی تصریح کرد: پبش‌بینی ما افزایش آمار گردشگران تا پایان سال‌جاری به بیش از ۱۰ میلیون نفر است.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online