نماد آخرین خبر

هوای مازندران تا پایان هفته جاری چگونه است؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هوای مازندران تا پایان هفته جاری چگونه است؟

ایرنا/ هواشناسی با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی، پیش‌بینی کرد: آسمان مازندران از امروز یکشنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما به ویژه در ارتفاعات همراه باشد.

همچنین هواشناسی اعلام کرد: از روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید که با افزایش ابر و وزش باد نیز همراه است، دمای هوا نیز روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت و از گذر شامگاه پنجشنبه به جمعه نیز در دامنه‌ها و ارتفاعات احتمال رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.
جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که با افزایش تدریجی دما در چند روز آینده، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از امروز یکشنبه تا روز چهارشنبه بین ۳۳ تا ۳۵، مناطق غربی بین ۳۰ تا ۳۳ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.
با ورود سامانه جدید از روز پنجشنبه هفته جاری دمای هوا نیز در مقایسه با روزهای نخستین هفته جاری روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت به گونه ای که میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۳۳ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه کاهش در روز پنجشنبه به ۳۱ تا ۳۳، مناطق غربی از ۳۰ تا ۳۳ به ۲۹ تا ۳۱ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۲۵ تا ۳۰ به ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today