نماد آخرین خبر

اعتراف قاتلی در بم به 3 فقره قتل!

منبع
بروزرسانی
 اعتراف قاتلی در بم به 3 فقره قتل!

حادثه 24/ فرمانده انتظامی بم گفت: قاتل مرد بمی بعد از دستگیری به ۳ فقره قتل دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب، فرمانده انتظامی بم اظهار کرد: در پی وصول گزارش فقدان مردی ۳۷ ساله به پلیس آگاهی این شهرستان، تحقیقات تخصصی به‌طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بم با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ‌های به دست آمده به وجود قتل فرد مفقودی پی برده و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان داشت:نهایتا در نتیجه تلاش‌های مستمر و اقدامات اطلاعاتی انجام شده، محل اخفای متهم شناسایی و با اعزام سریع یک تیم از کارآگاهان به محل، متهم دستگیر شد.
سرهنگ عبدلی‌نسب با بیان اینکه تحقیقات تخصصی از این متهم انجام و راز قتل مرد مفقود شده آشکار و در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی قاتل ۴۵ ساله به ۳ فقره قتل دیگر در دهه گذشته که با انگیزه کسب مال نامشروع بود، اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه در تداوم تفحص‌های انجام شده از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کمری به همراه مهمات مربوطه کشف و همچنین اجساد مقتولین شامل یک زن و دو مرد در حالی که در اعماق ۲۰ متری زمین دفن و اخفاء شده بودند کشف شد، افزود:قاتل پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar