نماد آخرین خبر

آتش‌سوزی بازار قدیم قشم پس از ۱۴ ساعت مهار شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آتش‌سوزی بازار قدیم قشم پس از ۱۴ ساعت مهار شد

ایرنا/ رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم از مهار آتش‌سوزی در پاساژ شماره یک (مدنی) بازار قدیم قشم پس از ۱۴ ساعت خبر داد.

نجم‌الدین فریدونی، رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم اظهار کرد: پس از گذشت ۱۴ ساعت از تلاش بی‌وقفه آتش نشانان در پاساژ مدنی بازار قدیم شهر قشم به عنوان کانون حریق و تعدادی از مغازه‌های پاساژ صالحی این بازار، عملیات پایان یافت.
وی ادامه داد: این آتش‌سوزی ساعت ۰۴:۳۰ بامداد دیروز به مرکز تماس ۱۲۵ اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم اعلام شد.
رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم توضیح داد: با توجه به حساسیت موضوع، ۱۰۰ آتش‌نشان و نیروهای داوطلب از چهار ایستگاه این جزیره به علاوه آتش‌نشان‌های اعزامی از شهر بندرعباس به محل حادثه برای کنترل حریق اعزام شدند و پس از مهار آتش، لکه‌گیری و پایش محیط انجام شد.
فریدونی اضافه کرد: با حضور به موقع آتش‌نشانان با ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی، ۱۰ دستگاه خودروی آبرسان و خودروهای خدماتی و تلاش آنها از گسترش آتش به سایر مغازه‌های این پاساژ و پاساژ اطراف آن جلوگیری شد.
وی از تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه شرکت قشم مولد، شرکت بهین پالایش، فرودگاه بین‌المللی قشم، ناوتیپ رزمی ذوالفقار، آتش‌نشانی‌های شهرهای سوزا، طبل، درگهان، دهیاری زیرانگ، توریان که خودروها و نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای عملیاتی خود را در این حادثه بسیج کردند، قدردانی کرد.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today